Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Anime Ağacından Dökülmüş Drama ve Film Yaprakları-2

Yazı dizisine Kimi ni Todoke animesi ile devam ediyoruz. Film animenin ilk sezonundan oluşuyor. Yorumlarım bu çerçevede olacak şimdilik^^
Kimi ni Todoke
Film Türkçe'ye "Seninle Olmak" olarak çevrildi.
-Anime ve filmlerden bahsediyorum ama aslında mangaları da var bu yapımların. Amma velakin gözlerin karınca duası kıvamındaki birçok mangayı okumayı reddettiği için görmezden gelme nezaketsizliğinde bulunuyorum. Şimdiden Affola...-
Kısaca konusundan bahsedecek olursak; Kuronumo Sawako,  arkadaşlarının görünüşü nedeniyle "The Ring" (Halka) filminden Sadako (Televizyonlardan, kuyulardan ve bilumum eşyadan çıkan saçları yüzünü örten moda ikoncası) olarak çağırdıkları bir liselidir. Hayat felsefesi insanlara yardım etmek olan masum Sawakomuz ani görünüşleriyle etrafında ki insanları korkutur. Bu durumunda farkındalığına erince de  bana yol göründü diyerek insanlardan uzaklaşmayı seçer. Ancak tam o sırada Esas Oğlan hikayeye dahil olur. Kazehaya, herkes tarafından sevilen, popüler biridir. Ve kalbini Sawakomuza kaptırmıştır. Hikaye Sawako'nun arkadaşlığı tanıması ve aşkı bulması çevresinde şekillenecektir. 



Kimi ni Todoke

Mimikleriyle ilk başlarda bizi baya eğlendiren Sawako'nun çocukluğundan başlayan kara talihi Lise hayatında da yakasını bırakmaz. Efsaneler eklenerek devam eder. Artık onun hayaletleri görebildiği, gözlerine 3 saniyeden fazla bakan insanların başına kötü olayların geldiği dedikodusu dilden dile dolaşmaktadır. Yakışıklı Jönümüz  Kazehaya, bu durumda beyaz atına atlar ve kızımızın hakkında oluşturulan bu söylentileri yok etmeye çalışır. İlk adım yanında oturmaktan korka insanları geri püskürtmek olur. Sawako'nun hemen yanında ki sıraya gönüllü  olarak oturur, hemen ardından da Sawako'nun en yakın arkadaşları olacak olan Ayane ve Chizuru yerlerini alırlar. Ayane ve Chizuru dış görünüşleri yüzünden etiketlenmiş iki kankadır. Samimi hareketleriyle Sawako yu eğlenceli bir arkadaşlık dünyasına sokarlar. 

Kimi ni Todoke


Ayane hanım kızımız, el elin  üstünde kim var gibi Türk dizilerini fazla izlemiş bir akla sahiptir. Kim kimle, nerede, ne yapmış? Bir şekilde öğrenmek için değişik sadist yollar kullanmayı seven biri. Makyajlı, bol küpeli görünüşüyle liselilerden ayrılır bir hali olsa da sevimli bir hatundur.


Chizuru ise Ryu ile takılmayı seven, erkekvari  bir kız. Masum, saf, heyecanlı biri. Top peşinde koşmayı, ramen yemeği fazlasıyla seviyor. Etrafta dolan dolapları anlaması için Ayane'nin altını kırmızı kalemle çizmesi gerekir. -ki bazen bu bile yeterli olmuyor-
Kimi ni Todoke


Ryu sessiz, sakin, chizuru aşıkı bir çocuk. Beyzbol tutkunu.  İsim hafızası benimki kadar iyi. (Sawakonun adını doğru söylemişmiydi bak yahu, En önemli detayı hatırlamıyorum hehe) Ben b u çocuğu sevdim. 10 puan benden gelsin kerataya hehe Bir de söylemeden geçemeyeceğim Kazehaya'nın Sawako'yu kıskandığı sahnelere bitmiştim ^^


Kimi ni Todoke


                      CHIZU                 AYANE               SAWAKO             KAZEHAYA              RYU


Ume Kurumizawa acaip şirin görüntüsüyle ortalıkta dolaşan bir hatun. Kazehaya aşkı artık şekil değiştirmiş bir kişilik. Sevimli görüntüsü altında şeytanlık yapmaktan çekinmeyen bir "Ferhunde bu ferhunde... Hani şu bizim yaprak dökümünde ki kötü gelin " var ya işte bu kız o. (Gerçi başak burcu vermişler hatuna ^^ Bende başak olduğumdan  az buçuk halden anlarım. Masum, pırıl pırıl, saygılı sevgili biri gibi göründü bi anda gözüme hehe Hem Kazehaya zevksizse Kurumicim napsın? Allah allah :P)   
    
 Filmde Sawako rolünde Mikako Tabe'yi izliyoruz. Ben şahsen bu hatun kızımızı başarılı bulduğumu söylemeliyim. Kazehaya rolünde ise Haruma Miura var. Birbirine uyan sevimli bir çift olmuşlardı filmde, yadırgamadım.  Sakura yaprağından eline düşen kalp şeklinde ki yaprak zorlama ötesi de olsa çok sevimliydi. Hani bazı insanların gözüne soksan da sevgini göremezler yaa, o hesap işte. Ağ örüm merkezi başında bekleyen Kader bu kez ağları biraz fazla Zeki Müren kirpiği örerek renklendirmeyi tercih etmiş. 



KAZANA TAKILANLAR
1- Ryu'nun  Chızu'ya olan aşkından çok etkilenmiştim. Sessiz karakteriyle her zaman arkasında destek olarak kalacak Chizu'nun. Aşk her zaman karşılık bulmak zorunda değildir....

2- Kazehaya Sawako ile Ryu'yu yanyana gördüğü ve kıskançlıktan ne yapacağını bilmediği sahnelere bayıldım. Zavallı Ryu Chizu aşkını anlatadursun anca. 


3- Kurumi gibi sevimli bir hatun varken Sawako'ya aşık olan Kazehaya adamımsın :P  Sen olmasan böyle sevimli bir anime izleyemezdim.


4- Bu animelerde ki çizimler bu kadar birbirine benzemek zorunda mı? Bu kızı ben biryerden  hatırlıyorum demek çok komik oluyor söz konusu anime olunca ^^




Kısacası: Çok sevimli bir anime izledim ^^ Gel gör ki bu sevimli macerayı filme aktarırken konular önem sırasına göre seçilmiş ama altları doldurulmadığı için kim kiminle nerede ne yapmış kısmını sizin Ayane gibi araştırarak bulmanız gerekmekte :P Oyuncular iyi seçilmiş ama ona birşey diyemem ^^ Bir dakika yaa güzelim Ryu'nun abisi, Chizu'nun uzun süreli aşkısı neydi öyle filmde :( 
Tek kötü seçimdi belki cıkcıkcıkcık dedirtti ama yani söylemeden geçemedim ....





Yorumlar

  1. Öyle güzel anlatmışsın ki insanın izlemesine gerek yok :D İzlemiş kadar oldum.

    YanıtlaSil
  2. Çocukluk yıllarımdan sonra bir liseliye aşık olmamı sağlayan anime :D Candy'den sonra (onu çocukluğumda izlemiştim anime olduğunu bilmeden)bu yaşımda oturdum da izledim :P filminden de aynı tadı aldım, aynı yerde güldüm, aynı yerde sinirlendim.kazehayanın yeri bir başka olmuş idi, taa ki usui'yi görene kadar :W Güzel yazı çingum eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. @süheda Yorumun için teşekkür ederim çingu ^^

    Kazehaya Usui ile paslaşıyor zaten hayran paylaşım servisi gibi ikisi :D Birbirine de çok zıt oysa bu çocuklar (:

    YanıtlaSil
  4. Bu anime de tek yakındığım taraf Chizu nun Ryunun abisine aşık olmasıydı Ryu ya aşık olsaydı daha iyiydi çok seviyorum ikiliyi tam birbirlerine uyuyorlar seviyorum Chizu yu çok şeker bir kız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar