Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Heechul Dan Küçük Bir Hediye

fotoğraf allkpop.com'dan alınmıştır

Askerliğin ilk günlerini yaşayan Heechul'den haber var (: Kim Jang Hoon ile Breakups Are So Typical of Me“ adlı şarkıya  ses veren Heechul güzel bir sürpriz yaptı sevenlerine. Klip stüdyoda birbirini boğazlayan iki adam gibi görünse de oldukça sıcak,samimi (: 



Yorumlar

  1. Ben de o klibi izliyordum tekrar :) Çok hoş olmuş ya hele o sonundaki sarılmaya bayıldım. Önce dalgasına gülerek, sonra içten.. ^^

    YanıtlaSil
  2. jang hoon şarkı için çok iddialıydı.bağımlılık yaratan bi şarkı diyodu..hakikaten öyle.2 gündür başka bişi dinleyemez oldum.şarkı güzel,klip dersen klişelerden uzak ayrı bi güzel.kesinlikle favori olmaya aday..
    + heechul'un sesi grupta eskisi kadar yoğun çıkmadığı için pek bişi anlaşılmıyodu ama bu şarkıyla anladım ki gerçekten çok hoş bi sesi varmış.. :)
    tabi biraz geç kaldım ama anladım yani..:D

    YanıtlaSil
  3. @kendisi Çok sevimli cidden ama Heechul oğlanın saçını cart curt kurcalamasına sinir oldum yer yer ^^
    @fndk Kuzum Heechul!un sesinin güzelliğini sen yeni anladım diyorsan ben daha birşey bilmiyorum SuJu hakkında ^^

    YanıtlaSil
  4. grup içindeki baskın seslere bakılırsa heechul'ü gözden kaçırmış olmama ben şaşırmıyorum aslında..:D
    malum sen bile kyu'ya bakmaktan diğerlerini göremiyosun dimi amaa..kıskıs :D

    YanıtlaSil
  5. Kyuhyun ayrı, konuyu dağıtmayalım sayın @fndk :P Ondaki ses bülbülde yok be hehe

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar