Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Only You / Always /오직 그대만

              





So ji Sub beyler yepyeni bir filmle ekranlara "Kuzey mi o da kim bebeğim?" demeye geliyor. Filmde eski bir boksörü canlandıran So ji sub bakalım sosyal paylaşımda Kuzey etkisi yaratabilecek mi?

Hala Tv de gördüğüm "Kuzey'in baklavaları" başlığını kesin Karadenizliler baklavayı da hamsiyle yapmıştır kuzen yorumumun hemen bitişinde ekranda Kıvanç'ı gördüğümde yerlere yatmamın etkisi altındayım hehe ^^

Neyse konuyu bölmeyelim. Filmin Trailerları görücüye çıktı...


Umutsuz aşık adam rollerinin biricik kahramanı olan So ji bakışlarıyla yine kızları kavuracak, bu duygu dolu aşk hikayesiyle bizleri gözyaşına boğacak gibi görünüyor.


Sevdiği kadın uğruna her şeyini verebilecek olan bu adamın hikayesini sabırsızlıkla bekliyoruz...



Filmin can alıcı müziği Kim Bum Soo'dan gelecek ^^ Kendisi bu OSTlerde yakıp yıkıyor benim yüreğimi (:


                          



Şu fotoğrafları da eklemeden geçemeyeceğim. Bu So ji insanı resmen Oppa 2011 ulaşım araçlarının öncüsü. Adam tuttuğunu sırtında taşıyor, yakışıyorda. Amma velakin sağdaki fotoğrafta o kızın bacaklarından nasıl tutmaktır o öyle ^^  Bıraksalar ülkeler arası ulaşım hizmetine başlayacak neredeyse (: E allah sırtına, beline, göz bebeklerine zeval vermesin So Ji emmi. Ha gayret!


Taze OST
Film için Alex ve Horan'da düet yapmışlar (: Film gelene kadar idare edeceğiz :D



Daha detaylı bilgi için buraya tıklayın ;)

Yorumlar

  1. bu filmi merakla bekliyor çıkmasını resmen iple çekiyorum... eee so ji sub var yani :D kuzey mi o da kim ya? :D film duygusala benziyor ağlayabilirim o yüzden bol bol mendil almayı unutmayalım... müzikleri Kim Bum Soo mu yapıyormuş? :O o adamın şarkıları beni fena çarpıyor valla :(

    YanıtlaSil
  2. Oha ben de geçenlerde gördüm filmin haberini. Hemen araştırmaya koyuldum. Güzel bir şey çıkacağa benziyor malum So Ji Sub var. Öhm öpüşme sahnesini merakla bekliyorum, başrolü paylaşan hatun öpüşme sahnesiyle ilgili yorum yapmıştı da :D
    Ve son paragraf beni benden aldı hahahah evdeki herkes "noldu neye gülüyosun" diye sorduğunda cevap veremedim o derece :D
    Elinde koluna parmaklarına sağlık ^^

    YanıtlaSil
  3. Oppa 2011 öncüsü So Ji Sub :D :D :D Doğru söze ne denir :) bir gün bende istiyorummmm aynısından, çok mu şey istiyorum :)Off film gelse de izlesek, her gün yeni bir haber okuyorum, hangi birinden bahsedeceğini şaşırıyor insan, Rikutasia'nın bahsettiği öpüşme sahnesi de buna dahil :D yok yok hiç bahsetmeyelim bu konudan

    YanıtlaSil
  4. Sabırsızım, sabırsızsın, sabırsız (: Gelse de artık izlesek şu film ^^^

    So ji duy bak ne hallerdeyiz :P

    YanıtlaSil
  5. soji benim sevdiğim çekici araçlardan olmasada bu yazı sonucu hem baya gülüp hem baya eğlenerek bu filmi izlemeye karar verdim baharcım ^^ kuzey olayı ayrı bi fena süpersin^^

    YanıtlaSil
  6. hehe Kuzey'in Baklavaları belgeseli çok yakında Tuncel Kurtiz seslendirmesiyle bu sayfada :P

    YanıtlaSil
  7. Süper bi film geliyo ya. Alex'le Horan'ın düeti ne kadar güzel olmuş öyle Alex söyler de güzel olmaz mı dediğini duyar gibiyim :D
    Videoda gördüğüm kadarıyla filmin çok güzel olacak İns beklentilerimin altında olmaz :)
    Ellerine sağlık Baharım

    YanıtlaSil
  8. Fazla beklenti içinde olmamak lazım aslında (: Ben sabırsızlıkla bekliyorum (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar