Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

We Got Married / 우리 결혼했어요- Season 1



Andy & Solbi

Güney Kore'nin MBC Televizyonunda yayınlanan Sunday Sunday Night programının çok sevilen bir bölümüdür. İlk olarak 2008 yılının Mart ayında yayınlanan programda "eğer Koreli ünlüler evlenselerdi nasıl yaşarlardı?" mantığıyla Koreli ünlüler evlendirilmekte. Her hafta ünlülere çeşitli görevler verilerek çift olarak bu görevleri yerine getirmeleri istenmekte. Program içerisinde yapılan röportajlarda ise partneri hakkındaki samimi düşüncelerine yer verilmekte.










SUNUCULAR


Yeni yıl özel bölümünü Lee Hyuk-jae, Hyun Young ve Oh Sang Jin sunmuştur. Birinci sezonun sunuculuğunu ise Lee Hyuk-jae, Kim Won Hee ve Lee Hwi Jae (ilk 8 bölümü) yapmıştır. 9. bölümden itibaren Lee Hwi Jae yerini Jung Hyung Don'a bırakır ve yeni damat olarak programda yerini alır. Kim Won Hee film çalışmaları sebebiyle 13 bölümden itibaren yerini Park Myung Soo'ya bırakır. 18. bölüm itibariyle Lee Hwi Jae sunucu olarak geri döner. Yeni format ve bütçe sorunları nedeniyle 36. bölümden itibaren sunucu ve canlı yayın bölümü kaldırılarak sade banttan yayına geçilmiştir.



ÇİFTLER

Asıl Çiftler

Alex & Shin Ae 





Crown J & Seo In Young (Bu ikilinin fotoğraflarına bittim <3)
     



Andy & Solbi  (Bu çift de çok sevimli olmuşlar maşallah)


Jung Hyung Don & Saori 








İlave Çiftler



Lee Hwi Jae & Jo Yeo Jeong 

Kim Hyun Joong & Hwangbo (Ne ayaksınız oğlum siz :P Sevmiyorum napayım anacım)

 



Hwanhee & Hwayobi (Maşallah maşallah tü tü tüü boğulmadan bi ara verelim burada :P )

 


Marco & Son Dam Bi  (Çok hoş duruyorlar yaauv!)

 



Choi Jin Young & Lee Hyun Ji 


Kangin & Lee Yoon Ji (Kaç kangin kaç (: Az sonra dünyanın ev işini yaptıracak bu zilli sana )
     
Jung Hyung Don & Taeyeon   (İnsanın kısmeti güzel olacak anacım (: Vah vah vah )

Shin Sung Rok & Kim Shin Young


Jun Jin & Lee Si Young 







    Kaynak:Wikipedia


    WE GOT MARRİED bünyesinde çekilmiş fotoğraflar



    En Kıskandığım Brrrrrr!

    Alex & Shin Ae

    İçimdeki ALEX sevdasına dur demem lazım aslında (: Ama çok şeker ablaları bu <3 













    Çok İyi Appaa olacak kumaş var bu Alex'te (:



    Elin kızını almış gelin etmiş yetmemiş o güzel sesiyle bir de serenat yapmış fırt fırt Kalpten mumlarında ortasına girmiş (:




    Crown J & Seo In Young









    Andy & Solbi 















































      PROGRAMDAN
      Zavallı Kangin
      Ah alex ah! Kızımız olacaktı, gittin küçüğüm... Fondaki şarkıya bak böhüü
      İkisine de gıcığım... Mission Complete (:






    Yorumlar

    1. Evet itiraf ediyorum bu programı da izlemedim ~.~
      Ama Alex fotoları yüzünden yakın zamanda izlenecekler listesine eklendi :D Resimler harikulade, insanın evlenesi geliyor :P

      YanıtlaSil
    2. @supercel Ben zamanında bakmıştımda bu fotoğrafları görmemiştim. İzlediğim bölümde Alex'i de görmedim :( İyi ki görmemişim (: Şimdi kalk git buradan oralara stüdyo bas falan zor iş arkadaş hehe

      Fotoğraflar benimde çok hoşuma gitti (: Konseptleri süper

      YanıtlaSil
    3. Ben bayıldım yaaa erkekler tam kadınların istedigi gibi pozlar vermişler eşleriyle ayrıca çocuklara bakarken ki halleri çok tatlı türkçesi olmadıgı için ilk sezonu izleyemedim ama 2. sezonu izledim 4 bölüm cn blueden young hwayla girls generationdan seohyun evleniyor dı :)

      YanıtlaSil
    4. @Risa evet tam bizlik fotolar hehe :D

      2. sezondakilerin fotoğraflarınıda paylaşmayı düşünüyorum. Onlarında pozları süper (:

      YanıtlaSil
    5. vaoovvv, hic usenmemissin ne cok foto var ohyoonjoo! harika fotolarmis yalniz; resmen gercek dugun fotograflari gibi. koreliler bu show business'i biliyor abicim...

      yong hwa'dan sonra kim hyun joong'u ve alex'i de bu sovda gormek benim icin buyuk surpriz oldu. yav gidin dizi film falan yapin oglum, boyle bos isler yapip bizi sinir etmeyin :P bi de bilmiyorum millet severek izliyor mu ama ben alex fani olsam feci kiskanirdim mesela. program ya da gercek olmasi fark etmez, hatunun tekiyle o dugun arabasi, gelinlik-damatlik pozlari falan cok sinir bozucu! :D :P

      YanıtlaSil
    6. @hikaruivy Koreli fangirllerin stüdyo basma vakaları bir yerlerde mutlaka vardır. Çok samimi pozlar, adam durmamış bir de serenat yapmış düşün. Bu devirde kendi karısına seni seviyorum demeye üşenen adamlar var-ki hepsi taş olsunlar- Ah Alex ah bir de ellerinde bebeklerle ne hoş görünüyor öyle (:

      YanıtlaSil
    7. böyle program mı olur.bi gidin yaa..

      zaten dünyanın öteki ucundayım gidip dağıtamıyorum ortalığı.3-5 saç yolamıyorum.kapıya tekme savurup bi hışımla içeri dalıp durun bu program yapılabilemez diyemiyorum.

      pöff şiştim yeminle..>o<

      YanıtlaSil
    8. @fndk Kuzu aynı program Türkiye'de bile yayınlandı hatırlarsan (: Bugün tersinden kalkmışsın canım ^^ Kuzu bu kuzu 【↪.↩】 Junki, Leeteuk, Cansu hiçbirine sarkamayacağım desene (Cansu demedim kod ismi verdim dikkat çekmesin diye :P)

      YanıtlaSil
    9. şimdi okudum da ne agresif bi imaj çizmişim ben öyle...:D
      içeri dalıp saç baş yolmalar filan..:D

      ayıpladım kendimi aslında hiç öyle biri değilimdir bilenler bilir beni dimi lokumum..:D

      bi an gaza gelip böyle cümleler sarfetmiş olabilirim ama hepsi lee teuk'ın yüzünden..:P

      (herşeyi yazıp dökmüşsün lokumum kod adı mı kalmış bunun :D:D)

      YanıtlaSil
    10. @fndk Kuzu Lee teuk 3. sezonda ortaya çıkacak gibi onunda damatlık fotoğraflarını seve seve paylaşmak isterim ^^ Ama kıza fazla yaklaşmamasını umuyorum. Yoksa Vir vir vir vir vir yersin sen beni :P

      YanıtlaSil
    11. dün izledim ilk bölümünü..

      ve önyargılı olmamaya karar verdim.en azından şimdilik..:D

      ama ilerleyen bölümlerde yine gözüm dönebilir garantisi yok.. hihi :D

      YanıtlaSil
    12. @fndk Hangi iki bölümü 1. sezonun mu? Ben Türkiye'de yayınlananı bile izledim ^^ Çok eğlenceli oluyor, Romantizm, gırgır, şamata ne ararsan bolca oluyor. Alexli bölümler çok can sıkıcı ama huh :(

      YanıtlaSil
    13. yok canım ne 1. sezonu.ben dün yayınlanan lee teuk'lı bölümü izledim tebiki..:D

      + alex diil de ben kang in'li bölümü izlemek istiyorum vakit bulursam eğer..:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. we got married in butun bolumlerini nerden izleyebiliriz acaba yardimci olursaniz sevinirim

        Sil
      2. asya fanatikleri sitesinde yayınlanan bölümler var ama hepsi var mı bilemiyorum.. :(

        Sil

    Yorum Gönder

    Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
    Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

    Popüler Yayınlar