Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Doremifasolasido ~Seven Ne Yapmaz!

doremifasolasido_Janggeunseuk
2008 yılı yapımı bir film. Liseli gençlerin gözünden dramatik bir aşk hikayesi dinlemeye hazır mısınız? Lunaparkta ki yarı zamanlı işinde çalışırken kendisiyle uğraşan bir avuç ergene tepki olarak içlerinden seçtiği birinin kafasından aşağı kola döken çılgın kızımız Jung Won eve döndüğünde bir sürprizle karşılaşır. Kardeşiyle şakalaştığı sırada yeni taşınan karşı komşularına selam vermek zorunda kalan kızımız hayatına yeni girecek olan Eun Gyu ve geçmişi arasında kalır. Geçmişten gelen pişmanlıklar mı daha çok bağlar insanı yoksa yeni yapacak oldukları mı?

 Başrollerini Jang Geun SukCha Ye Ryun ve Ee-chul Jung'un paylaştığı hikaye müzik tabanıyla sizleri çekmeye çalışıyor. 
doremifasolasido_Janggeunseuk
Jang Geun Suk'un toy halleriyle epey sevimli göründüğü filmde -ki kendisi bu filmde oynarken 21 yaşına girmek üzereydi- kızlar tarafından etrafı çevrili havalı çocuk olarak boy gösterir. Durgun hallerinin hemen finalinde yüzüne yerleştirdiği o sevimli gülüşüyle çalıverir sempatinizi. 
doremifasolasido_Janggeunseuk
Ee-chul Jung filmde bütün şekerliği ile etrafta salınan JGS'ye boyun eğmemiş, hatta gereğinden fazlaca dikkat çekmiştir. Hee Won rolünde karşımıza çıkan, hafif peltek olması dolayısıyla daha da şeker olan bu bebe hala istediğim yere ulaşamadı, ama hala umut var (:
doremifasolasido_Janggeunseuk
Bakın burada kimler var (: Jung Won'un adam olmaz kardeşi, azılı kedi avcısı Jae-kwang Bu rolde bizim sevimli Ju-hwan Im'i görüyoruz. Engel olamadığı sevimli mimikleriyle dolaşıyor film boyunca etrafta (:
doremifasolasido_Janggeunseuk
Of be çocuk sen de bana aşıksın, benim için yaptın, beni umursuyorsun, benden önce nasıl yaşadın sen? Klasik Koreli aktrislerin diyalogu bunlar değil mi ? Bu filmin eksiği ne hemen eklemişler diyaloglara (:
doremifasolasido_Janggeunseukdoremifasolasido_Janggeunseuk
Kore'de genç nesile aktarılan ortak düşünce yaptığının sorumluluğunu almalısın, bu seni mutsuz etse de. Fedakarlık yapmak senin en büyük yeteneğin. Acıya karşı koyabilirsin ama sorumsuzluklarını asla görmezden gelemezsin.  Geçmişini telafi edebilmenin tek yolu arkanda ağlayan kimse bırakmamak, en azından bundan sonra gülümsemesini sağlamak. 
doremifasolasido_Janggeunseuk
Geçmişte yaptığı bir ihbarın arkadaşının hayatını mahvettiğini gören, çektiği acılara şahit olan ve kendisini fazlasıyla sorumlu hisseden Jung Won seçim yapmak zorunda kaldığında aşkı ile geçmişi arasında ki gelgitleri yaşar, sıkıca tutunur Eun Gyu'ya. 
doremifasolasido_Janggeunseuk
Çok sevdiğini her fırsatta dile getirdiği Eun Gyu ile aşkını ayırmakta hiçbir sakınca görmeyen dayaklık çingu Hee Won'un tek derdi hayata tutunmak mı yoksa intikam almak mıdır? 
Kolye çok güzel gelmişti ilk izlediğimde (: Verdiği toplumsal mesajını yesinler JGS'nin ^^
Müziğin başrolde olduğu film ortalama bir film olsa da dinlenmesi gereken şarkılar bulunduruyor içinde ^^ JGS'nin sesiyle can verdiği şarkılar eğlenceli ve bir o kadar da keyifli (:
doremifasolasido_Janggeunseuk
Film Kore yapımlarının aksine vasat bir ilerleyişle karşımızdayken bomba bir finalle akıllarda kalıyor (: Bende öyle etki bırakmış en azından ^^ Finali beğenilen nadir yapımlardan 
doremifasolasido_Janggeunseuk


Yorumlar

  1. Evet,evet Jang'ın en beğendiğim filmlerinden. Şimdilerde bu masumluğundan öyle uzak ki! ):

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi indirmiş ama henüz izlememiştim. Teşekkürler bu akşam ne izliceme karar verdim...^^

    YanıtlaSil
  3. @2zler Yeniden masumlaştırma projesine başladım . 3 vakte kadar adam olucek inşallah hehehe :D

    @EunHye Beğenirsin umarım ;)

    YanıtlaSil
  4. film için en güzel yorum şu olmuş: vasat bir gidiş, bomba bir son! ben az kalsın filmi yarıda bırakıyordum, o kadar yavaş ilerliyordu ki.. ama sonu, o sonundaki konser ve sonrası çok çok güzeldi. tekrar tekrar izledim sonra filmi :) bu arada ilk JGS filmim bu benim, yeri de ayrıdır :) ama ama bu filmin yıldızı kesinlikle Jang değil, Ee chul diyorum ben, o ne tatlılıktır ya, bayılmıştım kuzuya.. ama dediğin gibi bi türlü güzel bir rolle bir dizide filmde karşımıza çıkamadı, hala bekliyorum ben çocuğun yükselmesini, hala umudum var :)

    YanıtlaSil
  5. @masalevi Canım Noonaları olarak tutalım elinden (: BOF'ta göründüğü küçücük rolle bile ben burdayım dedi onca adamın içinden ^^

    YanıtlaSil
  6. indiriyim ben bunu bi cuma günü :D ama ağlak bişiler öner bana :D coğrafyanın acısını çıkarmak istiyorum ağlarayarak :D

    YanıtlaSil
  7. @Nightsun Kuzucum Filmler butonunda dram kısmına bir göz at ;) Az paylaşım var daha ama olmazsa msn'den yetişirim derdine :D

    YanıtlaSil
  8. bir açıklama bekliyorum...

    YanıtlaSil
  9. Virüs nedeniyle sıfırlandık :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar