Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mr. Simple Aranıyor ~~ Acar Dedektifler İş Başında


Olay sabah saatlerinde meydana geldi. Mr. Simple büyük bir ustalıkla çalıverdi kızın kalbini. Buna dayanamadığı için kendini alkole veren masum kızın birkaç gün içinde cansız bedenine ulaşıldı. Yetkililer olay mahallinde bulunan izlerin kontrol edildiğini bildirdiler ...
Barda bulunan her detayın fotoğrafını çeken olay yeri inceleme ekibinde ki Yesung sshi, hiçbir detayı atlamadan kontrolleri tamamladık. Çok yakında katile ait ne varsa elimizde olacak dedi. 
Yapılan derin araştırma ve çıkan analiz sonuçlarına göre elde 4 şüpheli var.Şüphelilerin aceleyle olay mahallerinden kaçtıklarını düşünüyoruz. Araştırma tüm hızıyla devam ediyor. En kısa zamanda suçluya ulaşacağız.
Sanıkların olay mahallinde çekilmiş bir fotoğrafları ele geçirildi. Basit bir cinayet davasına benzemiyor bu durum. 
Planlı bir şekilde masum kızı ele geçiren Mr. Simple kızın hayata küsmesiyle de yetinmemiş ve onun hayatına son vermiş. Bu planların arkasında daha gizemli olaylar olduğunu düşünüyoruz.
Acar dedektifimiz Donghae olay yeri incelemeleri ve görgü tanıklarının verdiği bilgilere göre peşine düştüğü sanıkların izini sürmeye devam ediyor. (kimbap gacısına saygılar)
Donghae kovaladı yordu sanıkları Yesung ve Kyuhyun yakaladı (: Kısmet bizeymiş diye güle oynaya ele geçirdikleri sanığı sorgu odasına atıverdiler . (@ShiNn_Min adını anmasam olmaz+ birlikte %50 oluyoruz malum :P)
Biraz sevip biraz okşayarak ağzında ki baklayı aldı Shindong sanığın ağzından (: Kayıtlara bakın isterseniz şiddet yok. Elde de Kyu-shi 'nin getirdiği sağlam kanıtlar var, lütfen dikkat.
Gerekli bilgileri elde eden Shindong hemen üstlerine durumu bildirdi. Mekana baskına giden polisler kaçık Savcı Heechul'un çoktan olay yerine gittiğini gördüler(:  (Aman yarabbi kaç Siwon-shi fena bakıyor bu bebe ene (: Nappın namjaa , -sanki gözlerin kal der gibi gibi-)
Bir olayı daha açığa kavuşturmanın şerefine hatıra olsun diye verilen bir poz (:
Devamında olaylar, olaylar...
Bunun şerefine bir Mr simple dinlenir (:



Mr Simple bu durumda kim oluyor buldunuz mu sıpaydiler ?


Yorumlar

  1. Ayhh burda benim adım geçmiş Yesugie(:
    Adımı ortak olduğumuz için mi andın layn Yesung varsa her daim anacaksın:))))

    Ve ve çok hoş olmuş beğendim şimdi bu hikayedeki katil kim diye kafa yoracak ruh halinde değilim kafam güzel bunu bile zor yazıyorum sonra unuturum diye atlayıverdim gari:)))Siwon olma ihtimali mevcuttur kimbilir belki....

    Ama ama benim katilim belli anacım burda masumu oynuyor ama işin iç yüzü öyle değil o varya ne sinsi ne saman altından su yürüten biridir bilmezsin beni yaktığı yetmedi şimdi gözü evimde onu izlerken dünya yansa umrumda değil kaç kere yemek yaktım sayamadım(:
    Resmen hayatımı kararttı ben eskiden böylemiydim ne şen şakrak bir insandım onun yüzünden dert sahibi oldum dert bende derman sende sdyfgdfh
    Ve katil Yesung uleynnn o kadar:)
    Bu kadar saçmalık yeter cidden hoş olmuş ellerine sağlık
    kıskanıyorum kız sürekli bir şeyler yazmanızı:))))

    YanıtlaSil
  2. @Shin senin adını anmamak da ne demek (: Paşanın adı var ortada kuzu ^^ Seve seve Yesung---->Shin derim bilirsin :D

    Senin katilin Yesung kayda geçti

    YanıtlaSil
  3. Katil Uşak. Bu resimler eski yahu ama senin kurgu iyi olmuş. Bence burada bir kandırmaca var şuçlu Shiwon olabilir bu kadar yakışıklı olmak neticede bir suç unsuru teşkil ediyor. Yesung'un adını Shin Min olmadan anmak imposible :) Aynı Gong YOO'nun adını bensiz anmak gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Yine kendime pay çıkarayımda ben konu ne olursa olsun durumu @Fea hanım :D Senin için suçlu kısmına Ryeo yazacaktık ama bariz siwon demişsin :D yazılmış bil

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli bir yazı olmuş Oh Yoon Joo, resimlerden bir kurgu yaratmak... Gerçekten çok bğendim okrken ve ayrıca Super Junior hayranı olmamda etkili tabi ^^

    YanıtlaSil
  6. @EunHye teşekkür ederim beğenmene sevindim ^^

    YanıtlaSil
  7. ahh ahh ölen ben oluyorum galiba:P :D kyu'nun elindede ölüm sebeblerim var :D:D (kendisini koysun zarfa oldu bitti yavrum daha ne kanıt arıyorsun sen. :P )siwon iyice bak hyung'una bekleyeceğiz onu... :D ellerine sağlık ablam süper bir yazı olmuş :D

    YanıtlaSil
  8. Kyu gören cadı modeli (: Ağız kulaklarda :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar