Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Park Hyo Shin / 박효신 ~Hüznün Sesi

park_hyo_shin
park_hyo_shinPark Hyo-shin (박효신), 1981 yılının bugününde 1 Aralık'ta dünyaya geldi. Yay burcu kendisi. Kan grubu da "0" . Eğlenmeye düşkün, pozitif bir kişi var karşımızda yani. En büyük eğlenceleri arasında oynadığı bilgisayar oyunları gelen Park Hyo Shin ayrıca muhteşem yeteneklerini diğer starları taklit etmek içinde kullanmaktan hoşlanıyor.                                                                        
Buğulu ve hüzne çeken sesi tüm dünya'da kabul gören Park Hyo Shin; Kyung Hee Üniversitesi post-modern müzik bölümü mezunudur.İlk çıkışını "Things I Cannot Do For You" ve "Fool" şarkılarıyla yapmışlardır. 
park_hyo_shin
park_hyo_shin
Kariyeri boyuna birçok ortak çalışmada yer alan Park Hyo Shin müzikallerde de boy göstermekten geri kalmamıştır doğal olarak. 2001'de 2. albümünü çıkarmıştır. Bu albümde, ünlü söz yazarlarıyla çalışmıştır. "Time Honored Voice" isimli parçası sayesinde 3. albümünde listelerde ilk sırayla tanışmıştır. 
park_hyo_shin
4. albümü "Soul Tree"deki "Standing In That Place" isimli single ile bir kez daha 1 numaraya ulaşmayı başarmıştır ve artık bir numaranın aranılan isimleri arasında olmayı hak kazanmıştır. 
park_hyo_shin
park_hyo_shin
Park Hyo Shin'in ülkemizde tanınmasını sağlayan şarkısı "I Am Sorry, I Love You" Ost'sinde yer alan "Snow Flower" şarkısıdır. Bu şarkı Mika Nakashima'nın çok ünlü bir şarkısının tekrar yapımıdır.
park_hyo_shin
park_hyo_shin
Kore sevdasına tutulmuş bütün Mecnunların yolu Leyla'sını ararken "Misa'dan" yolu geçer.Ve MİSA izleyen her ölümlünün hayatında "Snow Flower" farklı bir yerdedir. 
Moo hyuk ve Eun Chae'in en güzel sahnelerinin üstüne düşen bu buğulu sestir Park Hyo Shin, süründürür... En acıtacak dizi Ostlerinde adını görmeniz sıradandır.
park_hyo_shin
park_hyo_shin
Misa'da akıllara kazınan sesi ile bizleri harap etmekten çekinmeyen Cesur yürek bu kez Lee Jun Ki'nin başrolde olduğu İljimae dizisi için kolları sıvadı ve "Flower Letter" isimli şarkıyı seslendirdi. Hala İljimae'den bahsederken kulağımda melodisi dolaşır bu şarkının.
2008 yılında The Seul Concert ismini taşıyan bir konser turnesinin promosyonu için "Lee Hana's Peppermint" isimli programda Big Bang'den TaeYang ile birlikte "Look Only At Me" isimli şarkıya cover yapmıştır. Bu turneye diğer R&B sanatçılarının yanı sıra Wheesung, Gummy ve Jung Yup gibi isimler de katılmıştır. Çok eğlendikleri belli olan gruptan sıyrılan Park Hyo Shin Taeyang dansıyla salına salına "Look Only At Me" diye dolaşırken çok eğlendirmişti beni. Şebeğimin o bahsettiğim videosunu bulamayan masum ben katıldığı bir programda ki eğlenceli hallerini paylaşıyorum efendim (:
23 Mayıs 2009'da Green Concert'e katılmış ve Eylül ayında 6. albümü "Gift Part 1" ile tekrar hayranlarının karşısına çıkmıştır..

Buğulu sesi var adam hareketli, kıpır kıpır şarkılara yaklaşamaz diye düşünenlere inat, eğlenceli karakteriyle; "Cıks bilemediniz anacım" diye sırıtarak  şovuna devam eder. 
park_hyo_shin
Park Hyo Shin şu sıralar askerde, bitmesi epey sürecek olan şafak sayımıyla meşgul. Küçük kurbağam burada da boş durmayıp elde mikrofon bütün askeri eğlenceleri dolaşıp, askerleri depresyondan depresyona savuruyor. 
park_hyo_shin
Neden böyle söylediğimi Misa severler bilirler anacım ^^
Lee Jun Ki ile Park Hyo Shin böyle aktiviteler sayesinde bol bol aynı karelerde görüntüleniyor. 
park_hyo_shinpark_hyo_shin
"Goodbye Love" kulaklığı takıp gözlerinizi kapadığınızda sizleri hayallerinizde ki yerde huzura hapseden bir şarkı. Klip beni içine hemen çekti çünkü en sevdiğim şeydir sararmış başakların arasında kulağımda melodiyle yok olmak. İlk aşkımı da bir başak tarlasına gömdüğüm düşünülürse ^^
Park Hyo Shin'in oppa2011 ulaşım aracı olarak kullanıldığı klibi "After Love"...
Acıklı, gıyaman kuzum ben sana. Hiç bir küçük kurbağa prense dönüşmeden kanser olamaz, olmamalı... 
Son olarak Im Soo Jung ve Hyun Bin'i yanyana göreceğiz klip geliyor efendim. Bu filmi hala izleyemedik ama olsun (: Durmayın izleyin, dinleyin Park Hyo Shin 'i....

HappyBirthdayHyoShin 생일 축하합니다 Hyo Shin  love from Turkey 

Yorumlar

  1. Demek bugün doğmuş bizim müthiş sesimiz :)
    Heppi bört dey diyorum :D
    Tanıtım çok güzel olmuş baharım bilmediğim şeyleri öğrendim yine sayende ^^

    YanıtlaSil
  2. Kliplerini açıp izlemeseydin gece gece ^^ Sonra neden böyle oldum diye deliye bağlıyorsun :P Şaka bir yana After Love klibini senin için ekledim Uzun 12 dakikalık bişey (:

    YanıtlaSil
  3. sesine aşık oldum kendisinin :) tipi de biraz lee jun ki'yi andırıyo sanki diye düşünüyordum ki zaten resimdekilerin jun ki olduğunu fark ediverdim, aha! (iljimae ve askerlik resimleri :P) ama hyo shin de tatlı bi çocukmuş, bir an önce askerden dönsün de bu güzel besteleri yapmaya/seslendirmeye devam etsin diyelim ;)

    YanıtlaSil
  4. Özlemle yolunu gözlüyorum ben (: O buğulu sesiyle yeniden dünyama güneş gibi doğsa süper olacak ^^
    Shinie bogosippoyo (:

    YanıtlaSil
  5. beni sesiyle ağlatmış adamdır kendisi. iki yıl boyunca sesini duyamamak çok kötü ya :( Hyo Shin geri gelll şarkı söyle be ağlamaya bile razıyım ben :/

    YanıtlaSil
  6. Sesini duyamamak değil kendisi radyoda programda yapıyor Kore ' de ^^ Askeri yayınlar nette var :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar