Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Kim Sam Soon İdolümüzsün Unni

Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_
16 bölümlük harika bir romantik komedi dizisiyle karşınızdayım. "Hyun Bin 2005 yılında işte böyle görünüyordu arkadaş! " diye bir cümle kurduktan sonra dedikoduya devam ediyorum. (Her seferinde başka bir insan olarak karşıma geçmesi çok hoşuma gidiyor.)

My Lovely Kim Sam Soon dizisi bünyesinde çok sevgili unnimiz Kim Sun Ah'ı, sevimli halleriyle Hyun Bin'i (açıl susam açıl), aşkından deliye döndüğüm Daniel Henney'i, Yoldan geçen adam rolü olmasa da 2 dakika görünüp çıkacağım diyen doktor rolüyle Kim Nam Gil'i, Kore'nin aldatıp, başka kadınlara gittikten hemen sonra, eski sevgilisi etrafında erkek görüp pişman olduğundan mütevelli,t sinek gibi kıza yeniden yapışan erkek rollerinin unutulmaz aktörü Kyu Han Lee'yi barındırır.
Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_

Böyle güzel ve eğlenceli bir dizi sıradan bir başlangıç yaparak bize merhaba diyemediğinden olsa gerek harika bir Baskıııııın Var, Yok vazgeçtim VUKUAT VAAAR, A Dostlar! diye bağıra bağıra hayatımıza giriverir.  

Artık evde kalmış kız imajının en uygun haline ulaşmış olan sevimli Kim Sam Soon (Kim Sun Ah) büyük bir pastacı olma hayallerine sahiptir.  Bu hayallere ulaşması için onu öpüp kurbağadan prensese dönüştürecek prensin adı Hyun Jin Heon (Hyun Bin)'dir.  

Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_
Hayatının merkezine yerleştirdiği adam tarafından bir anda terk edilen Kim Sun Ah unni, ağlama ve sızlama evresinin bitiminde gittiği "Bana bir koca bulun" ajansından eli boş dönerken kendine hemen bir iş bulması gerektiğini düşünür ve kolları sıvar. 

Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_

Bazısı akıyorsun bazısı kokuyorsun diye kızımıza boynunu eğmesi için bol bol bahane yaratırken bir anda karşısına çıkan Jin Heon -ki o da
Hyun Bin
 olur.  Gong Yoo'dan hemen sonra pasta peelingi ile güzel yüzünün ışıldamasını sağlayan ikinci aktör olan Hyun Bin  Korelilerin

"Yere düşen baban olsa tadacaksın" 


felsefesi ile tadına baktığı pasta sonrası açık olan tatlı şefi mevkisine kızımızı alıverir. 
Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_
Üç yılın ardından yeniden Kore'ye geri dönen Yoo Hee Jin (Daniel'in kankası olması ünvanına rağmen itinayla benmari usulü kazanda kaynatıp, suyunu kendisine içirmek istiyorum) bir de ne görsün? Giderken yek başına bıraktığı sevgilisinin döndüğünde +1 olarak dolaştığını görünce kızsa da, sorunun kaynağının kendinde olduğunu bildiğinden kendini affettirmek için elinden geleni yapar. 
Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_
Anlaşmalı ilişki, ayrıldık ama... ile başlayan cümleler, aile zoruyla gidilen kör buluşmalar, trajik kazalar, zengin ama asi yakışıklı çocuk, önce terk edip ardından kedi gibi kapıya dayanan 2. adam gibi birçok klişe bu dizide yeniden sizlerle (:

Çılgın abla, momo hikayesi, illa bir kafe aldırıp içine oppa doldurtacak güzel lezzet durağı, Sam shik adıyla her türlü işkenceye maruz bırakılan zavallı domuzcuğu ile favoridir bu dizi ^^ 

Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_
Bu eğlenceli dizinin benim için apayrı bir özelliği de sevdiğim, hoşlandığım, oy ben seni yerim ama dediğim ve başarılı 3 kişiyi yanyana getirmesidir. AlexDaniel Henney ve Hyun Bin (: İsimler bir arada bile fazla kalp çarpıntısına neden oluyor bende ^^ 
Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_
Aman Tanrıııım! İçimde ki ergen hoş geldin kuzum ^^ Gez dolaş hakkındır bu sayfada istediğin gibi terör estirmen (:


Alex (açıl susam açıl) sesi olsun sempatik, şımarık çocuk edası olsun,  gerektiğinde romantik adam da olurum arkadaş diye dolaşmalarıyla olsun kalbimizde ayrı yerde dolaşırken ayrıca Kim Sam Soom'un dizi müziğine de el atmaktan geri kalmamıştır.  Dizinin o meşhur çılgın müziğidir bu.
Kimsamsoon_hyunbin_kimsuna_
Daniel hem yüzerim, hem basket oynarım gitar da çalabiliyorum bu arada diyerek bütün yeteneklerini tek tek gösterirken Korece öğrenme evrelerinde çok çirkin sahnelere vesile oluyor dizide (: Özellikle deneysel olarak tadına bakması için zorlandığı yemeklerde ortak noktalarımızı yeniden gördüm, yeniden aşık oldum ^^ 


Sıcacık bir romantik komedi izlemek istiyorsanız hemen bir göz atın Sam Soon bacımıza (:



Yorumlar

  1. Ya ben bir yandan gıcık oluyorum tüm taş kore erkeklerinin en sarsak ve çirkin unnilere aşık olma klişesine, bir yandan da içimde bi sevinç bi umut besliyorum :) Hyun Bin oppanın bu dizideki hali mi Secret Garden'daki hali mi derseniz, kesinlikle bu hali derim. SG'da çökmüş sanki, yüzü kaşık kadar kalmış zavallımın, kıyamam, beslerim onu :)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Işık :D Burada olduğu halinden 10 kilo dan fazla eksik SG Da :( Askerliğe de gidiş öncesi çökertmişler adamı iyice (:

    Hyun Bin 3 aşağı 5 yukarı aynı adamdır (: Her hali makbuldür :P

    YanıtlaSil
  3. Aaah Sam Shik az mı güldürdün beni :D
    Çok önce izlemiştim ben bu diziyi :) O zamanlar Secret Garden ı izlememiştim, bu koreliler niye yaşlandıkça daha yakışıklı oluyorlar arkadaş anlamadım gitti :D :D ama hyun her haliyle sevilir o ayrı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittikçe gençleşip güzelleşiyorlar cidden. Gençlik aşısını buldular bizden saklıyor bunlar bence (:

      Sil
  4. bu diziden sonra hyun bini secret gardenda, kim sun ahı da scent of a womanda görünce nasıl tepki vereceğimi şaşırmıştım. o nasıl bir değişimdir öyle O_O tamam oyunculukta bi değişim yok hala muhteşemler ama ikisini de izleyip karşımda 1/3ümü görünce dumur olmuştum :D
    bu arada ben diziyi izleyeli baya oluyo ondan dediğin alexi hatırlayamadım o kimdi?

    YanıtlaSil
  5. @seymsomething Canım Alex dizi müziğini yapan kişi. Sondaki klipteki sesin sahibi olan beyefendi PASTA dizisinde Müdür olarak kalplerimizde yer almıştır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar