Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Dokgo Jin Testi Devam Ediyor....!


Uzun zamandır ses soluk çıkarmayan DİNG DONG'umuzdan çok güzel haberler ile döndüm ^^ İşin aslı son görüşmemizden sonra toprakla baş edemediğini ve onu kaybettiğimizi düşünmüş sessiz sedasız vedalaşmıştım Sevgi sembolüm Ding Dong ile. 
dokgo_jin+dingdong+the_greatest_love

dokgo_jin+dingdong+the_greatest_love

Ama böyle güzel bir günde ihtiyacım olan güzel haber geldi ve kendime hala bir umut var dememi sağladı Ding Dongia mız :D Oy yirim ben onu (: Nihahahaha Büyüyüp serpilmesini de bekleyebilirim canım :P   
dokgo_jin+dingdong+the_greatest_love

dokgo_jin+dingdong+the_greatest_love
Uuuups! Ding Dong'ta ne olaki? Neden bahsediyor bu B_cadısı diyenler için öncelikle Uri Ding Dong'un bakınız 1. hali ve bakınız 2. Hali Nereden nereye sayın okuyucular (: Bir delilik anında ortaya atılmış sevgi pıtırcığı belki yaza meyvelerini vermiş olacak. Bende bu meyveleri E_cadısının düğününde manidar bakışlarla Öhöm! Aşkınıza sahip çıkın gençler diye söylenerek gelinin boynuna asıciiiim. Bu arada Damatla hiç tanışmamış olduğumuz çok belli oluyor değil mi? Uri Roshan senin içinde acilen başka bir deney uygulayayım mı? Ne istersin çekinme söyle bakayım kıskıs 
dokgo_jin+dingdong+the_greatest_love

dokgo_jin+dingdong+the_greatest_love
Çok yakında Ding Dong üretme çiftliği işine girip 14 şubatlarda sevgiliye gönderilecek en iyi sevgi sembolüne getirme projeside başlatayım mı? Ne dersiniz Çingular????



Yorumlar

  1. Allah analı babalı büyütsün çingum, eheh :D :D

    YanıtlaSil
  2. Anası ben varsayılırsam babasını kaçırmaya kaldı iş (: Sık dişini Daniel San geliyoruz ^^

    YanıtlaSil
  3. olabilir iyi para kırarsın bu çiçeklerden 14 şubatta :D ama biraz daha büyümesi gerek cadım :D resimler çok güzel bu arada ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek ne yahu (: Sevgiliye senin için ellerimle yetiştirdim, aşkımızın meyvesini de Kore'de olduğu gibi ateş başında, romantik ortamda közde pişirip yiyelim yaboo diyesiniz diye bu boylar idealdir (:

      Sil
    2. aa süper ozaman :D:D sen onları bana ver o zaman :D ama ben yalnız yiycem :D:D

      Sil
  4. Dokgo'yu da yanında eşantiyon olarak veriyor musunuz? :D Çok güzel olmuş yaa, bilmiyordum deneyin devam ettiğini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin aslı bende ümidi kesmiştim Ding Dong'tan ama o yüzümü kara çıkarmak pahasına yeşerdi ve bu boya geldi gizli ve sinsice (: Hatta fazlaca gaz vermiş olacağım ki 3 filiz birden vererek gözlerimi yaşarttı kerata (:

      Uri Ding Dongia Fighting!

      Bu arada kicibelere özel servis yapıyoruz Dokgo'yu. Herkese yollamak yok öyle :P

      Sil
  5. sevdim bu işi, valla büyük bir mücadele brawoo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarih ablası yapsana Uri Ding Dongumuza The Greatest Love ekibiyle bir Kolaj
      (:

      Sil
  6. Çok güzel yaa:)ben daha yeni görüyorum ding dongiayı...
    Benim de yapasım geldi ama sabır gerek bunun için:/ İnş çiçek açtığı günleri de görürüz^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekte açacak değil mi bu kerata (: Bak gözümün önünde canlandı mutlu oldum şimdi

      Sil
  7. :D haha yazının sonu beni iyi güldürdü ama bu projeyi gizli yürütmeyecek miydik bahar :P :D
    Ding Dong un yemyeşil haliyle bizimle olmasına çok sevindim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam yapmaya başlarsak seneye voleyi vururuz diye düşündüm (: Yeşil olsun Ding Dongia (:

      Sil
  8. woaaa ne kadar büyümüş tatlı ding dong'umuz :) ben onun bardaktaki hallerini bilirim aah ah :) yaa sabırla her şeyin üstesinden gelinir gerçekten, ellerine sağlık yuncuşii :) ding dong'un daha da kocaman hallerini de görmek isteriz blogta :)

    YanıtlaSil
  9. Büyüdü de sosyal mesaj bile veriyor kuzu Uri ding dong (: Bakalım, ne kadar büyüyecek kerata ^^

    YanıtlaSil
  10. Haha süper. Az büyümüş ama. Ben de ümidi kesmiştim haber alamayınca. Çiçek filan verecekti dimi bu büyüyünce? Merakla bekliyorum 14 şubat'a yetişmese de :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece gündüz Dokgo Jin sesi dinletsem fayda eder mi acaba ? Çiçek açarsa büyük olay olay hehe

      Sil
  11. Ayy ayy ne tatlı görünüyor saksıda bu çiçecikler çok fotojeniklermiş doğrusu :D :D bende istiyorum bu ding donglardan :W

    YanıtlaSil
  12. https://bez-cadilari.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar