Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Lee Jun Ki Döndü Anacıııııım!

Jun_ki_lee_comeback
Sevgili Kazan bekçileri, cadı avcıları. Askerliğimin bitmesine sayılı günler kalmıştı bu mektubu sizlere yazarken. Buradan siz sevgili hayranlarıma bu mektubu Yuncu shi ilettiğinde ben askerden dönmüş olacağım ^^  Döner dönmez dünyanın 4 bir köşesinde hayran buluşmalarım ayarlandı. Beceriksiz menajerim maalesef  Türkiye için bir tarih ayarlamayı becerememiş. 


Burada askerliğimin son günlerini en güzel şekilde geçirmeye devam ederken, bütün enerjimi sizlere kavuştuğum gün için saklıyorum. Döner dönmez, diziler, filmler ve albümümle çok sıkı bir maratona girişeceğiz. Hazır olun bayanlar Fighting! Bu yıl bensiz girdiğiniz bir yıl olsa da, bensiz kalmayacağınız bir yıl olacak. Mutlu yıllar ^^ Sizler için özel çektirdiğim fotoğrafı da ekliyorum. Bez_cadılarının 1. yılı kutlu olsun. Cadılar sizleri öpüyorum :D 
Jun_ki_lee_comeback
Evet sevgili Cadı avcılarımız, Ailemizin en sevilen oppası olan Lee Jun Ki 2 yılı devirdi sonunda ^^ Aramıza yeniden  dönen Lee Jun Ki'yi sevgiyle kucaklıyoruz :D Z_Cadısı acık daha çekil bakayım şöyle hehehe :D Bugün şanslı mıyız yoksa gülüyoruz ağlayacak halimize moduna mı girmek üzereyiz bilmiyorum :D Allah sonumuzu hayır etsin (:




Wellcome Home Jun Ki shi <3



Yorumlar

  1. mektubun cadıca yorumu şahaneymiş:))

    sevindim doğrusu aslar geri dönüyor kimbilir el altında bu yiğitler için bekletilmiş ne senaryolar saklı şölen başlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sana katılıyorum Tarih (:Söz konusu olan Jun Ki olunca hele (: Cadı içgüdülerime dayanarak yaşanmış bir hikayeden kurgulanmış bir film ile dönerse şaşırmayalım. En olmadı 2012 de böyle bir yapım bekliyorum kendisinden :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar