Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

3'ü 1 Arada Mim


Uzun bir aradan sonra yeni bir mim ile karşınızdayım(: Kazan kaynamayalı epey oldu, özlemişim bir şeyleri bu kazana atmayı.


Öncelikle binbir iltifatla bana bu mimi paslayan sevgili bacıtım selsi ye teşekkür ediyorum^^ Blog alemine geleli aylar oldu hatun uyan sözü karşısında kızardığımı belirtmek istiyorum (:  Hatunun Kore'ye dair düşünce ve fikirlerini de dürtükleyin çekinmeden bu arada :P 


Ayrıca, mimi bana çemkirmekte hiç bir sakınca görmeden, büyük bir ustalıkla yollayan, ikinci muhteşem insanda Sevgili Be-pu'm Demet olur.  Teşekkür ediyorum kuzu (:


Evet gelelim şimdi kısacık mim'i yazmaya başlamaya (:



En sevilenler


1- En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?


*Hayvanlar. Hepsine ayırım yapmadan büyük bir sevgim var. Mıncık mıncık mıncıklayarak dolaşmak gibisi yok(: Yiring hepsini ^^  
*Kedi bibloları takıntıdır bende. Bulduğum her yeni bibloyu ekliyorum penceremdeki sürünün içine. Üniversitede ki hocamın alçıdan yapılmış gerçek boyutlarda ki heykelleri aşırmadığım için pişmanım hala :(
*Fotoğraf çekmek, özellikle orta yaş üstünde ki insanların profil resimlerini çekmeye bayılıyorum. Yüzlerinde ki kırışıklıklarla onlara dair yeni hikayeler yazmak çok eğlenceli ve terapi gibi geliyor bana ^^
*Antalya yağmurlarında camdan yağmuru izlerken sıcacık kahvemi yudumlamak. Babamdan bana miras kalmış genlerime şükürler olsun :D Arada çakan şimşekler sonrasında yıldırım düşer düşmez ahanda buraya düşecek arkadaş! diye bir oyunumuz  bile var :D (Bu arada Antalya'da yıldırım şimşek demek başkadır. Kaç baba yiğidin kuyruklarını bacaklarının arasına sıkıştırıp saklandığını gördü bu gözler nihahahaha)
*Brown'i yerken öncesinde tutkulu bir öpücük kondurmak :D Oooh Yeaah! Neler oluyor diyen var mı bilmiyorum ama üniversitede edindiğim bir alışkanlık bu (: Önce öp sonra başına koymadan hüplet browniyi sloganı ile tüketiyorum mutlaka (:
*Fazla anormal bilgiden sonra sıradan bi bilgi vereyim. Antalya'da yaşamanı getirisi olsa gerek dağ bayır gezmeye bayılırım. Hele bir de tarihi kokular varsa etrafta zamanın nasıl geçtiğinden bi haber dolaşmaya bayılırım. 
*Çinguların ve cadılarımın oppalarına asılmak gibi çok şükela birde hobim var ayrıca (: Misal Bir Jun Ki askıntılığı yok efendim azıcık ucundan Gong olsun biraz üstüne Binie ekleyelim ay Joong Ki eksik sanki falan diye dolaşıyorum etrafta (: 
*Anneme rağmen puzzle hobim var bir de :D Annem e tamam yapmış işte kız diye 3 defa 1000 lik puzzle'ımı topladığı için 2 günde yapma rekorum var hatta :D


Daha neler neler varda bu kadarı yeter ^^
 


2- Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?


*Bez-Cadılarında iksirler kaynatıyor, Oyun' da hikaye için döktürüyorum ^^
*Film,dizi izliyorum. 
*Twitter'da 3 5 kelam ederim. Genelde blog kurcalarım. (Yorum yazmaya  gayret etsem de bazen feci halde dalıp yeni postlara bakayım derken bunu unutuyorum.)
*Msn'de cadıları deli ediyor, Supercel'e işkence ediyor, Mine ile OYUN oynuyorum ^^


Genelde aynı anda 3 5 8 işi yapmamla ünlüyümdür ama :D Mutlaka önümde bir program açıktır (: Boş duranı Allah sevmez arkadaş :P




3- En sevdiğin filmler?


*Old Boy
*Bin Jip, Ada, Sonbahar/Kış/İlkbahar/yaz (Kim Ki Duk bütün eserleri baş tacımdır.)
*Open Your Eyes (Yönetmeni Amenabar'ın diğer filmleri de izlenmesi gereken çok orijinal fikirlerdir. )
*Amores Perros
*Se7en
*Monopoly
*Pretty Woman (Ah Ulen Richard (: Bu adam Android bence yaşlandıkça, yıllandıkça güzelleşiyor :D) 


 
4- Şu sıralar almak istediğin şey?


Kedi (: Annemle düzenli olarak günde 3 öğün tartışıyoruz bu konuyu ^^ Kızımın beni terk edişinden sonra annem bunalımlarından sıkıldığı için inatla reddediyor ama kıracağım inadını inanıyorum kendime :D




5- Şu sıralar ne dinliyorsun?


Özel dinlediğim birileri yok aslında ama Park Hyo Shin özlemim arttı bu aralar, onun şarkıları sömürüyorum yeniden (: Askerden dönsede yepyeni şarkılarına kavuşsak bir an önce ^^





Sordum Cevapla


1- Hayatın bir filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?


Kazan Karası... 


Bu isim nereden geldi aklıma :D Polyanna kıvamında bir insanım (En azından tırnağım kırıldı diye ağlamıyorum canım :P), ama fazla karamsarım. Olmuşları beyazlatmakta 'DOMESTOS' gibi etkili bir çözüm olabilirim ama başımıza gelecek her yeni teklif felaketle sonuçlanacak gibi düşünebiliyorum . Felaket senaryolarım yok ama üzülmeyin (: 


Müzikler de Park Hyo Shin yapsın o ne derse kabulumdür :D "Snow Flower" şık olurdu misal   








2- Bir şeyleri değiştirmeye gücün olsa neyi değiştirirdin?


Cehalet düzeyini. Herkesin aynı bilgilere sahip olduğu bir dünyada cahil ile darlanıp bilgili karşısında kıvranmak zorunda kalmaz, anlaşmak için bu kadar yorulmazdık :D
 
3- Seni en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdi?


* "Open Your Eyes" filminde ki maskeli bir sahne vardır :D Tek kelime ile muhteşem anlar taşır.
* "Sonsuzluk ve bir gün" de müziğin girdiği ve kumsalda ki o sahne.
*"V for Vandetta" final sahnesi.




4- Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilse ne yapardın?


Bütün bir gün boyunca tek başıma gezebilmenin keyfini çıkarırdım. Gün doğuşunu şehrin her köşesinden ayrı ayrı izlemek isterdim.


5- Şu sıralar takip ettiğin diziler nelerdir?


"Yalan Dünya" ile öpüşme sanatlarını öğreniyorum ^^  Aklıma geldikçe The Vampire Diaries izlemeye çalışıyorum (Yapımcılara bir duyuru. Oğğlum vampir dediğin yiğit, yağız delikanlı olur (: Vazgeçin şu sarışınlardan, olmuyor işte). 
 
5N1K


Ne?
-Düğün


Nerede?
-Türkiye'nin 2 güzel şehrinde birden :D 


Ne Zaman?
-Havalar iyice ısındıktan sonra, Haziran'da (:


Nasıl?
- Bol eğlenceli ve çekiştirmeli :D 


Neden?
- E_cadısından kurtulup sırayı boşaltmak için (: Önümüz açılsın maksat hehehe


Kim?
-Düğünde yanıma kimi alacağımı soruyorsan Z_cadısı kimseyi yaklaştırmaz yanıma :D Yoksa gönül ister ki alayım Daniel beyleri öptüreyim baldızların ellerini (: Onay almadan olmaz :D





Piiiii yazarken yoruldum yahu :D şimdi bu postu kime postalayacağıma karar verelim :D
Zor günlerin hikaye yazmayanı insanlarından birini cezalandıralım hemen :D Sevgili kaktüsçiçeğine atalım topu (: Ayrıca sevgili Fea'm da ceza olarak algılamadan bu mimde işaretlenmiştir. Vatana millete hayırlı olsun (:



Yorumlar

  1. Vay. Cadilardan biri Antalya'daymis. Bir kac gundur surekli geceleri yagiyor yagmur. Allam sabah ta yagsin diyordum, bugun yagdi sonunda. Ve dedigin gibi, buranin yildirimini simsegini daha hicbir yerde gormedim ben. Kis aylarinda az bolmedi agaclari ortadan ikiye . Boylece gereksiz bilgi ve gorusleri sunar ellerine sagliklayip kacarim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin duaların yüzünden bu halde memleket desene :P Çok seviyorum ama ben bu şimşek ve yıldırımı :D Özellikle Lara'da sahilde sağ tarafa doğru baktığında muhteşem bir manzara oluyor :D Devasa yıldırımlar düşüyor şehrin üstüne resmen :D Ama genelde Mazı dağına düşenleri izlemekle yetiniyorum ^^

      Sil
  2. Huhu komşi komşi :D Herşeye rağmen bana mim yolladığın için komawoo (valla yarısına kadar yazdım gerisini yazamadım :( ) :D

    bu mim de çok eğlenceli gözüküyor :D Senin hakkında da yeni yeni şeyler öğrendik :D kedi deyince aklıma hep JaeJoong geliyordu artık sen geleceksin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jaejoong ile pek bir sevişirdik bunu duydum nasılda evgim katlandı bak şimdi bebeğe :D Türkiye'ye gelmesi bu tepkiyi yaratmamıştı :D

      Uzun ve yorucu bir mim sen cezalısın :P Yaz bakalım senide öğrenelim :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar