Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Jang Geun Suk'a Nazar Değdi!


Jang Geun Suk haberleri yapmadan zaman geçmez geçemez biliyorum. Sevgili Sürmelim sete giderken bir trafik kazası geçirmiş. 

Aracın ön sağ kısmını bariyerlere sürtünce endişeli bakışlar üzerine biriken JGS twitter'dan sevgili EELSlerine sürekli bilgi vererek endişelenmemeleri istedi. 


Arabayı menajerinin kullandığını hatırlatalım :D

Hatta şebek hallerinden bir fotoğraf seçerek "Eğer yemezsem açlıktan ölebilirim" bilgisi geçerek durumun hafifliğini yansıtmaya çalıştı. 

Kaza sonrası hemen sete dönüp çalışmalarına devam etti sürmeli kuzum (:

Geçmiş olsun kuzuuu (: Kurşun döktürelim mi ne yapalım yahu :D  Japon ellerinde takıldığından mı oldu, Kore milliyetçiliğinden mi bilemedim ama ben sana kıyamam ki!


Konu hakkında sürekli güncel bilgi verip gönülleri rahatlatan turkisheels grubuna teşekkürler (: 



Yorumlar

  1. Aaa bu olaydan hic haberim yoktu :o bak bilgilenmis oldum sayende tesekkurler ^^
    Paylastigi resim de cidden cok iyiymis ama ahaha jgs hic karizmasini bozar miydi boyle ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O anda bütün eels canlıları kendinden geçmişti. Napsın garibim karizmayı çiziverdi heyecandan

      Sil
  2. gördüm kuzum zaten hemen aradı twitlerinin arasında merak etme nuna oyuncu nunama da söyle dedi ama unutmuşum ben :P gelince döktürelim kurşunu, cadı nuna bana nazara karşı bir iksir karıştırsın dedi. bırak kpss yi otur kazanın başına kuzum memuriyetten önemli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu seni aradığını biliyorum :D Oda senin bana haber vermeyi unutacağını biliyormuş :D Sen daha Danielle oyna ben ölüyordum noona dedi. Nazar büyüsü yaptık Hayri Pıtırla :D Sapasağlam oldu kuzumuz meraklanma :D

      Sil
  3. O kadar laf ettim adama, bak başına ne geldi.Ama bir şey olmasın canım, ne kadar takılsam da kendisine, o bize lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuya laf yok lütfen bak çocuk nerelerden döndü :( Kıyılmaz ki buna :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar