Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim'i Mim


Blogumun sessizliğinin endişe vermesi üzerine Sevgili Eskaymak ve Demet beni mimleyerek büyük şıklık yaptılar. Çok eğlenceli bir mim olmasa da bize dair fikirler  üretebileceğiniz küçük detaylar veriyor sizlere.




1- Yemek olsan hangi yemek olurdun? 


Yemek olsaydım herhalde Lazanya olurdum. Ooof bak yine canım çekti. Geç buluşan iki sevdalı gibiyiz Lacanyam ile :( 




2- Müzik aleti olsaydın ne olurdun?


Müzik aleti olsaydım eğer der ve düşünmeye dalarım.  Lir ile başlayan kariyerimi Arp ile noktalardım.


3- Araba olsaydın ne olurdun?


 Her şeyimi içine tıkıştırıp dünyayı gezebilmek için çok iyi bir başlangıç yapılabilecek, insanların hayallerini doldurduğu bir araç olan (bana göre) KARAVAN olurdum 



4-Aylardan hangisi olurdun?

Eylül. Kısa ve net bir cevap. 


5-Ayakkabı olsaydın hangi ayakkabı olurdun?


Her atışta mükemmel sonuç için ideal bir seçim. Ulaşılması oldukça güç bir ayakkabı ayrıca. Halı saha bile kabul etmiyor arkadaş :P 





6-Kıyafet olsaydın ne olurdun?


Pijama olurdum. Rahat ve oldukça şirin olanlarından ha bir de çift pijaması olsun lütfen. Korelilerde ki gibi bayılıyorum onlarım couple hallerine (: 




7-Renk olsan ne olurdun?


Mor


8-Hayvan olsan ne olurdun? 


Pisi pisi olurdum. Ama öyle özel bir ırka sahip olarak dolaşmaktansa sokakta gördüğüm zaman yüzümü gülümseten tekirlerden olmayı isterim (: Bu kısma kendi kızımın fotoğrafını koymalıyım (: Bebeğim seni çook özledim ben ya :'( 






9-Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?


Açalım bakalım ne varmış. 

Aslında bu oldukça hoşuna gitmişti. 

Henüz taze başladığım ilginç bir kitap Ozanın Şarkısı.   


Mimi paslayalım şimdi de. Osman beylere yolluyorum ister yeni blogu Yaksoke'den ister Be-pu'dan bekliyorum cevabını ;)

Yorumlar

  1. Kedi canını senin diyesim geldi kedini görünce :) Nasıl mazlum bakmış o öyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi kızım ablası bakışıyla öldürürdü adamı (: Burada 2 aylıktı 3. yaşındaki bakışlarını görsen ölürdün ^^

      Sil
  2. Hahaha Aslında bende lazanya yacektim kuzum sonra tatlı olmak daha çekici geldi..lazanya benim en sevdiğim yemeklerden biridir demek ki o yüzden böyle çok seviyorum seni(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yan yana geldiğimizde ne yapacağımız belli oldu desene :D

      Sil
  3. ben ayakkabı bölüme terlik bekliyordum aslında :D yoksa bu geçen gün muhabbeti dönen çivili krampon mu :D bak sen en sevdiğim yemeklerden birini koymuşsun demette en sevdiğim tatlıyı... olmuyor böyle :D (canım çekti yaa -.-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terlik başlı başına bir kültür kuzum onu ayakkabı sınıfına sokamam :D Asla olmaz (: Bu da bahsi geçen krampon çivili değil ama o ;) Onun için ayrı bir işleme gerek var :D Bende meraklanma ama işin o kısmı :D

      Yemekler bizden rileks :D

      Sil
    2. doğru söylüyorsun :D terliği ayrı bir katagoriye almak lazım :D sana bıraktıp zaten o çivileme atma kısmını :D

      yemekler sizdense hemen yiyebilirim :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar