Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

To The Beautiful You : Hayallerim Yıkıldı

Hana_kimi+To_The_Beautiful_You+Korean_ver

İlk izlediğim saniyeden beri bu dizi Kore coğrafyasında çevrilirse diye büyük ve oldukça uzun hayaller kurmuş, oyuncu kadrosuna onlarca yıldızı doldurup boşaltmıştım. Sonra bir baktım herkes benim gibi üş aşağı beş yukarı kendi kadrosunu kurmuş diziye dair.  Gerçi bizim dönemde izleyen Uzak Doğulu yüreklerin seçtikleri isimler bugün izleyenlerin ahjushi gözüyle baktığı isimleri listeliyordu ya neyse (: 


Olmamalıydı bu güzel hikaye bu kadar boş geçirilmemeliydi bence (: Kadroyu A'dan 'ye inceleyemesem de  gözüme takılanların bile dizi için yeterli olmadığını düşünüyorum. Umarım yüzümü kara çıkarırlar bu çocuklar ;) 


Yorumlar

  1. Fragman da çalan müziği çok beğendim ismini biliyor musun?

    YanıtlaSil
  2. Bence de kadro biraz Japonlarınkine göre sönük olmuş, benimde beklentim yüksekti ama elimizdekiyle yetinecez artık napalım... Ama Sulli fena olmamış baş role...
    Bu arada ben yeni bir bloggerım. Umarım bu yolda bana yardımcı olursunuz. Sizin gibi sunbaelerimden yardım almaya ihtiyacım var...^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sende blog dünyasına ve kazanımıza ;)

      Sönük kalması bakalım ilerde sorun yaratacak mı? Çocuklardan ben hala umut beklemeye devam edeceğim. 'Umut beklemek' türkçeye armağanım olsun bu arada :P

      Sil
    2. Japonlarınki kadar karaktere bürüneceklerini sanmıyorum onlarla kıyaslanamazlar bile benim gözümde ^^
      bence en büyük farkları şu olacak: Koreliler biraz daha fazla aşk katacak, olay örgüsü de günümüze göre şekillenecek...

      Sil
    3. Aşka bulayacaklar, dekoru zengin tutacaklar bencede (: Japonlar karakter konusunda başka dünyalarda :D

      Sil
  3. Unni Sulli yerine Amber'i oynatsalardı daha iyi olmaz mıydı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulli aşırı feminen kaçmış Amber hmm bundan iyi olacağı garanti :D

      Sil
  4. aaaaaaaa yoksa bu japonların ünlü dizisi yakışıklılar cennetinin kore versiyonu mu hayırrrr olamazzzzz

    YanıtlaSil
  5. Sulli ayni Taemin olmus. Tipleri simdilik begendim ben ama diziyle ilgili fazla da bir veri yok begenmek ya da begenmemek icin. Umarim orijinali kadar iyi olur, ustune cayir cayir konusabilelim diye tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel talep ama benim hayallerimi yıkan da kadro zaten dizi ne kadar yapılabilir ki hikaye cidden çok sağlam malum (:

      Sulli = Taemin bu gözle bakayım bundan sonra bende asdasd

      Sil
  6. Unni yazmak istersen yine ben :D

    http://tembelagasshi.blogspot.com/2012/07/kucuk-filozofum-mimlemisti.html

    YanıtlaSil
  7. Bu oğlanlar k-pop gruplarındandır kesin ama ben bilmiyorum kim kimdir :P şu yüzüne su çarpan tanıdık ama çıkaramadım, sanırım o nakatsu, acuk şaşkın duruyo çünkü :D
    Güzel olması dileğiyle diycez artık ama japon versiyonun yerini tutacak uçukluklar yapmayacakları kesin :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EXO grubu ağırlıklı imiş duyduğuma göre (Bknz:Uzktan Al Haberi) Başrolde de Minho var zaten Benim hayallerimde Kore'nin en büyük starları vardı bu şekerlemelerle bilemiyorum ki :D

      Sil
  8. oyuncular belli mi ki ya..
    fragmanın arasından gözüm hong gi (ft island) ve heo young saeng'e (ss501) benzer birilerini seçti de.. :D

    + min ho gibi insanın agucuk gugucuk yapasının geldiği bi çocuk nasıl burdaki gibi odunumsu bi rolü oynayabilir merak etmiyo da değilim yani.. :P

    aa bide nanba senpai ile nakatsu'yu kim oynayacak acaba..ben en çok onları sevmiştim hana kimi'de.. ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birebir isim leri bilmiyorum kuzu tam olarak ama nerede senle kurduğumuz kadro :d Hani hani nerede????

      İnsan en olmadı 3 5 suju üyesi atardı içine ahsdaassda (: Ne mütevazi insanım diğerlerinden bahsedemedim hepsi ancak hoca olur bu okula artık tıstıstıs

      Sil
  9. Yeni bir dizi başlıyor sanırım,Frağman seri bi şekilde geçtiği için anlamak zor ama hepsi çıtır sanırım bunların :)) bu ara olgun takılıyorum da :)) yaş itibarı ile sanırım :)) favorım A Gentlman's Dignity son iki bölümde tamamlanırsa süper olucak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AGD olimpiyat engeline takılmış söylentisi var onu tamamlamak yerine bu yeni dizilere dalalım bence :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar