Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Hangeng ve Super Junior ^o^

Başlığı yazdım ama bi yandan da gülüyorum..
Bakmayın öyle..Hangeng'in Suju'dan ayrılmasıyla ilgili olanlarla bağlantılı bi post değil bu..
Merakla beklediğim 2 MV sonunda görücüye çıktı onu haber vermek istedim sadece..

İlki kadife sesli Hangeng ve Elva Hsiao birlikte söyledikleri The Best Listener adlı parça..

Oldukça teknolojik bi klip çekmişler ama benim asıl beğendiğim şarkının kendisi..Çok hoş bi melodisi ve bağımlılık yapan bi ritmi var..

Bu şarkıyı dinleyene kadar Elva Hsiao hakkında hiçbir fikrim yoktu..

Genel olarak beğendim ,birazcıkta araştırdım ve kısa bir özet geçecek olursak eğer Japon olduğunu düşünmüştüm ama Tayvanlıymış..79 doğumlu ve 1999 yılından beri müzik sektörünün içinde..

Kendi dilinde 12 albüm 1 tanede İngilizce albüm çıkarmış ve 2001 World Music Awards'da Best Selling Chinese Artist (en çok satan ) ödülünü almış..

Reklamlar dışında ilk oyunculuk denemesi ise ünlü Infernal Affairs (Kirli İşler ) filmiyle olmuş..Şimdilik bu kadar bilgi yeterli sanırım..

Onun dışında bu klipte Hangeng gözüme çok şeker gözüktü onu da söylemeden geçemiycimm izninizle..


İkinci video klip ise Super Junior'dan SPY adlı şarkıya geliyor..(bu klip gelene kadar yeminle hangeng'imin şarkısı eskidi yaa)
Teaser'ını izlemiş miydiniz bilmiyorum ama oldukça merak uyandıran bi tanıtımı vardı..
James Bond tarzı giyim, silahlar ,Sexy Free & Single'dan farklı bi ritme sahip şarkı derken..Neyse ki çok beklemeden videosu da geldi diyebilmeyi çok isterdim ama bayaaa bi bekledik...

Gerçi orijinal mv yayınlanmadan promosyonlara başladılar, koreografiyi de görmüş olduk böylelikle ama yinede şaşaalı teaser yüzünden orjinal mv'yi merak etmeye de devam ettik..Aşağıdaki klipte şarkının ilk çıkış yaptığı programdan ve tr altyazılı..


Neyse teaser çıktıktan sonra gelen haberlere göre bu klipte kan kırmızı lensler,yoğun renkli bölümler,ruhsal boşluk içerikleri ,ateşli silah sanatının zengin kültür ajanı konsepti (artık ne demekse) olduğu söyleniyordu.. 

( çok afilli bişi demeye çalışmışlar ama oda olmamış gibi sanki..  :D )

Sırf bu özellikler yüzünden klibin denetlenmediği ama ertelenebileceğinden hatta klibin daha çekilmediğinden falan bahsedildi..(ki ertelemenin bu yüzden olduğu da söylentiler arasındaydı..) Koreografiyi gördük ama yinede merak ediyoruz bu ekşınlı tanıtımdan sonra falan filan bla bla konuşulurken ve benim sabrım sınıra dayanmışken klip sonunda dün geldi ve bende bunu paylaşmak istedim..
Bunların dışında sizin bu albüme ve klibe dair görüşleriniz ne bilemiyorum ama ben bu erkeksi tarzı çok beğendim..özellikle Yesung ve ,Kyuhyun'un keçe görünümlü kuş yuvası saçları gitti ya benden mutlusu yok artık.. :D aa birde Leeteuk'ın ergen döneminde bıraktığımız ortadan ikiye ayrılmış saçları klipte kalmış ya bu da ikinci bir mutluluk sebebi benim için..

işte böyle.klipler hakkında benim söyleyebileceklerim şimdilik bu kadar..şimdiden iyi seyirler..
görüşmek üzere..



Yorumlar

Popüler Yayınlar