Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

DE Di KO DU Zamanı

II.Ri Skandalı

Bildiğiniz gibi Seungri pandası, sevimli makneamız iş için gittiği Japon ellerinde sınır tanımadığını ispatladı. Her geçen gün başka bir skandalla yeniden gündem yaratmaktan vazgeçmiyor. Amma velakin Uzak Doğu medyası bu haberleri es geçiyor.

Twitter'da bile Viplerin “Yaparsa yapsın, adamın uçkurundan size ne?” durumu beni şaşırttı işin aslı. Kim, kiminle, nerede kısmı bizi cidden ilgilendirmez ama sırf arkasında duracağım diyede Ri'nin bu azgın teke hallerine göz yumamıyorum misal ben. Ri benim Bigbang içinde en sevdiğim üyedir bu arada. Bütün üyeleri iyi ve kötü halleriyle eleştirebilecek mesafedeyim Bigbang'e karşı. 

 Ri'yi şimdi eleştirdiğim gibi GD'nin uyuşturucu olayından sonra salak ayağına yatmasının acınası olduğunu söylemiştim. Sapasağlam bir kariyer ve yetenekle ödüllendirilmiş bu insanların hata yapma hakkı var, yapacaklar ki bu dünyadan göçerken yaşadık ulan diyebilsinler ama kameraların karşısındaysanız ve binlerce insan siz öyle yaptınız diye hayatlarında bir şeyi değiştiriyorsa ki Kore'de durum bundan ibaret daha dikkatli olmaları gerek diye düşünüyorum. Daesung'un yaptığı trafik kazası sonrasında ki sağlam duruşu örnek alınsaydı keşke.

Yetenekli oldukları için yaptıkları büyük hataların unutulacağı ya da görmezden gelinebileceği olayına inanmıyorum. Sıradaki haberimize gelelim. 

Kimbapsushi Ve Astrea'nın Japonya Kaçamağı 

Ünlü blogger ve Uzak Doğusever ikili Kimbapsushi ve Astrea güzellikleri Eylül ayının başında sessiz ve derinden yapılan bir çıkartmayla Japonya’ya ayak bastılar. (Kore aktarmasından ikilinin ruh hali göz önüne alınarak bahsedilmemiştir.)

Kimbapsushi gacım bloğunda bu kutlu olayı postlarıyla aktarmaya başladı bile (Fotoğraflar bakılmayacak kadar çirkin bu arada :P ) Astrea ise hala geri dönüş hayaliyle yerden bi metre havada geziyor. Çok yakında indiği bölgenin tam koordinatlarını vereceğiz.


Japonya'yı merak eden arkadaşları kıskandıracak postlarıyla ikilinin yazılarını paylaşmaya devam etmesi durumunda başlarının "okuyucularının doktor masraflarını" karşılaması talebiyle ağrıyacağı düşünülüyor. Okurken öyle çok canınız çekecek ve "Bende gezmek istiyorum ama yaaağ!" diyeceksiniz ki masrafları her türlü bu hatunlara yollama hakkımız var bence. 

 Sıradaki haberimize gelelim. 
SUJU Astrea ve Kimbapsushi'den Mi Kaçtı?
Suju'nun 3 kuzusu gezip tozma derdiyle Yunanistan'a kadar geldiler. Bu gezip tozma işlerinin bizim kaçak bloggerlar Kimbapsushi ve Astrea'nın Japonya gezsi sırasına denk gelmesinin sadece tesadüf olmadığı kulağımıza çalındı.

Mavi ve Beyaz'ın esaretine giren masum kuzular Kırmızı ve Beyaz'ın ne kadar güzel olduğunu görmeden (Malum bizim hatunlar ülkeye geri dönüş yaptılar.) tatillerini devam ettiriyorlar. 

Kyuhyun'un bile coşup 7/24 twitter paylaşımı yaptığı bu tatil haberini "Muhteşem ELF Ege'yi yüzerek SUJU'ya kavuştu" haberi ile taçlandırmak isterdim ama maalesef sıcakların vurduğu ELF kafilesi "Nasıl olsa İstanbul'a uğrarlar yaaauuğ" diyerek kendilerini bile şaşkına çevirdiler. Kendilerine Cıkcıkcık diyorum ^^
Jang Geun Suk STAY İle Geri Döndü

Asya'nın yaramaz prensi Sukkie 15 Eylül'de Stay adlı şarkısının klibini yayınladı. Ünlü bir Japon çıtırıyla klipte oynayan JGS Japon kızlarını kendisine aşık ettiğinden tamamen emin olmadan o topraklardan uzaklaşmayacak gibi.

İşte o klip; 

Veee Son Olarak Oppa Gangnam Style
Bütün dünyayı etkisi altına almaya devam ediyor Gangnam Style (: Öncelikle Dünyayı etkisi altına almaktan kasıt bildiğin Türk televizyonlarında yer bulmasıdır. Tamam televizyonlarımız süper tatlı kedi videolarıyla dolu olabilir ve PSY bizde Ajdar muamelesi yemiş olabilir ama gündeme geldi mi geldi, magazinlerde konuşuldu mu konuşuldu ve hatta köşe yazılarına konu oldu.

Ve hatta PSY (ne demekse!) Ellen'a konuk olmayı başardı (: Britney ve Ellen insanına Gangnamlı olmak nasıl bişi hissettirdi. İşte o görüntü tıktık İzleme rekorları kıran klip ve farklı tarzıyla ortalığı inletmeye devam edecek gibi PSY :D 

Mersinde karşıdan karşıya geçerken kırmızı ışıkta bekleyen bir arabadan son ses Gangnam Style dinlemenin şaşkınlığı hala üzerimde ^^ 

Neyse efendim yine yeni haberlerle birlikte olma dileğiyle kendinize asil davranın 


Yorumlar

  1. Ooooo cadı :) V.i.p ler saydırmasın bu yorum kutucuğundan bu güzide yazının altına :) Ri neslini koruyor Pandaların nesli tükenmesin kihkih :) Ama Sj'dan yada SS501 'den biri yapsaydı görürdüm ''bazı'' v.i.p leri :)

    Kimbap ve Astrea'nın kaçamaklardan şüpheliydim artık eminim :) Gerçi helal olsun kızlarımıza her daim arkalarındayız kihkih (:

    Benim Psy hakkında bir çevirim yolda gacım.. Viral reklam sentezi yapılmış uzun uzun şuan edit ve resim ekleme aşamasında ^^ Beklemede kal nihaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saydırmak isteyen buyursun ama herkes biliyor ki haklı bir yazı bu Vip olarak adını anan çoğu kişiden çok daha sağlam bir sevgim var Bigbang grubuna ve özellikle uyuz maknea Seungri'ye karşı (:

      Kimbap ve Astrea için diyecek lafım yok huh

      Psy postunu okudum bu arada ellerine sağlık yeniden ^^

      Sil
  2. Bir VIP olarak saydırmaya geldim :P :D

    GD olayında ''Lider ne derse ona inanacağım'' demiştim. Ve öyle de yapmaya devam ediyorum. Öyle bir dünyada hata yapmak çok kolay. Tabi hatalarını herkes farklı şekilde yüklenir.
    GD EMA'e kadar ortalıkta gözükmedi.Açıkçası o zaman daha fazla yokluğuna dayanamazdım. Daesung'dan sonra GD olayı patlayınca ne çok korktuğumu da bir ben bilirim.
    Ri'ninki ise bence hata değil :D Sonuçta özel hayatı.Hem maknae'nin karakteri zaten ortada :D
    Ben comeback yapacakları zaman da demiştim, bu değişimle Ri'ye daha fazla dikkat etmeliler diye :D Sadece bu olanlar medyaya düşmemeliydi.Çünkü Seungri ünlü ve Avrupa neyse de Korelilerin böyle şeylere bakış açısı hiç iyi değil.Tek kendini değil BB'in adını bulaştırmış oluyor.Daha dikkatli olmalıydı.
    Benim fikirlerim tabi ki bunlar :)

    Kimbap-sshiii de çok kıskanıyorum...-.-

    PSY hakkında ise; takip ettiğim K-Pop ile alakalı olmayan bir kaç kişiden Gangnam Style ile ilgili tweet okuyunca ben de pek şaşırdım :) Bayaa hızlı yayıldı, yayılmaya da devam ediyor :D


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım saydırma hakkın engellenemez :D

      Ri'nin karakterini herkes biliyorda keşke efsane olarak geri planda kalsaydı o bilgiler (: Diğer maknealardan azıcık örnek alsa keşke :P Özel hayat falanda neymiş ya, özel hayatını ortalarda yaşamayı bu sektöre girerken kaybetti maalesef yavru. Gizli saklı yaşamasına da gerek yok ama ortalarada dökülmemeli bence. Şekil 1A'da olduğu gibi. Hem grubun hemde kendi yaptıklarının üstünü bu tür ikinci el olaylarla kirletmemeli.

      Kimbap ve Astrea'ya uyuzsunuz dediğini duyar gibiyim ya da iç sesim bunu diyen bilemedim bak :D

      Sil
  3. Ahaha sonunda ayaklarım yere bastı:P Daha doğrusu internet bağlatmayı becerebildim:P
    Net alemine dönüş yaptım canlarım, öperim:D
    Seungri'ye japonyada bir haller olmuş yaa bize öle etkisi olmadı Allahtan (neden olmadı ha neden bizde istiyoruz o etkiden adsdsdas)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle ben bilmedim ben görmedim hallerinle Ri'yi bozan kişinin Kimbap olduğu gerçeğini benden bizden herkesten gizleyemezsin Astrea insanı. Silkelen ve kendine gel ortama kai al havalar ısınsın keyfimiz yerine gelsin falan.

      Bakiim yeterince saçmaladığıma göre Japonya gezinizin etkisihala geçmemiş demektir :D

      Sil
  4. gossip girl tadında bir yazı olmuş:)) showtv de gördüm ve deliye döndüm ajdarla bir tuttular adamı ne büyük hakaret tabi adama değil parçanın aslına derin bir parçaya bu kadar yüzeysel bir ilgi şaka gibi. Kızları burana tebrik etmeli kendi hayallerine dokundular yürüyünce sıra diğer isteklerini gerçeğe dönüştürmekte tebrikler: Astrea & Kimbapsushi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamı zorla Gossip Girl'e bağlatıyorlar yoka ben masumum :P Ajdar demek herkesin işine geliyor, malum ülkemizde Doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar 10. köye ulaşabilen de henüz olmadığı için akıbet bildiremiyoruz.

      Kızları tebrik etmek neden kıskanmak dururken :P

      Sil
  5. Kimbap ve Astrea unnilerimi çok çok çok tebrik ediyorum! :D Ama masraflar konusu sıkıntılı hakikaten, hani bizeee üğğğ :P
    SuJu Yunan adalarına geldi, bi buraya uğramadı ama ya :( Maalesef gidemedim, biraz daha büyük olsam gider bulurdum onları :D Ah ah neyse :D
    Gangnam Style konusuna gelince, Mersin'de bu yazının yazıldığı vakit (okumak konusunda geç kaldığımın farkındayım ^^") ben de çok duyuyordum şarkıyı. :D Mersin demişken... Mersinli blogger sayısı 3'e mi çıktı yoksa? o.o Unni?
    Çok güzel, çok eğlenceli bir yazıydı, ellerine sağlık unni. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ben Kuzenler vasıtasıyla yüzyılda bir Mersin'e gidiyorum. Bu da o gidişlerimden birinde bulunduğum tespit ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar