Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Glory of the Family / Famil's Honor

Ha Dan Ah, soylu bir ailenin tek kız çocuğudur. Bir üniversitede Tarih profesörlüğü (asistan görüntüsünde Yar. Doc falan olsa gerek :P) yapmaktadır. Ailesi ve okulla geçen hayatı oldukça sıradan ve tek düzedir. Yıllar önce başından geçen evlilik sonucu hayata küsmüş, etrafındaki erkekleri de görmez olmuştur. Üniversitede öğrenci olan Jung Hyun Kyu tarafından sürekli şımartılıp  aşk ilanları alan kızımız bu çocuğa evet demese de onun uzaklaşmasını da istemez. Büyük büyük babasını kaybettiği dönemde karşısına çıkan Lee Kang Sun onu ve hayatını sarsacak ve yepyeni duygular yaşamasına neden olacaktır.
Jung Hyun Kyu üniversitede mühendislik okuyan genç, yakışıklı, zeki ve oldukça peltek (!) bir delikanlıdır. Sevdiği kadın için derslerini asıp onun derslerine girer, kötü zamanlarında yanında olamaya çalışır, o, iyi olacaksa diye başlayan devasa cümleler kurar. Ve Dan Ah'ın geçmişinin ikisini bir araya getirmeye çalıştığına inanır. Sevdiği kadın için derslerini asıp onun derslerine girer, kötü zamanlarında yanında olamaya çalışır, o, iyi olacaksa diye başlayan devasa cümleler kurar. Ve Dan Ah'ın geçmişinin ikisini bir araya getirmeye çalıştığına inanır. Sevdiği kadın için derslerini asıp onun derslerine girer, kötü zamanlarında yanında olamaya çalışır, o, iyi olacaksa diye başlayan devasa cümleler kurar. Ve Dan Ah'ın geçmişinin ikisini bir araya getirmeye çalıştığına inanır.
Lee Kang Suk ise sonradan görme ailesinin çakal kod adlı oğludur :P Kadınlar olsun yöneticiler olsun elinden uçanda kaçanda kurtulamaz. Ona göre soğukkanlı ve istediğini elde eden bir iş adamıdır sadece ve insani duygulardan etkilenmez. Ta ki karşısına çıkan Dan Ah ile yakınlaşmaya başlayacağı ana kadar. 
Lee Kang Suk'un biricik kız kardeşi Hye Joo'ya merhaba deyin. Dizimizin aptal aşık vol 4357865'i olarak piyasada salınan dişisidir. Haklı olarak genç, yakışıklı, zeki, kibar, çıtır, peltek vb. olarak uzayabilen sıfatların sahibi Hyun Kyu'nun peşindedir. İçeceklerinin petlerini falan toplayarak belediye çöplüğüne çevirdiği bir odası vardır. Konuşmaz yorum yapmaz, ot gibi etrafta süzülüp sadece Hyun Kyu'yu görür. Ve Kang Suk'un zayıf karnıdır.
Kendi savaşı için oğlunu öne süren Lee Cheon-gap sonradan görmeliğin kendisine verdiği her türlü yetkiyi kullanarak ailesine bir soy ağacı almaya çalışmaktadır. Bunun için onlarca kişiye mal, mülk, mevki vermiştir. Ama istediğini ele geçirebilmesi için yolu Dan Ah'ın ailesiyle kesişir. Lee Kang Suk'un annesinden gizli çevirdiği her işi eline yüzüne bulaştırır ne var ki oğlu annesini idare etmede bir üstad olmuştur ve o cadı hatun bu şekilde bastırılır her kazan kaldırışında.
LAAAAAPS!


Bu diziye dair bir kaç kötü ve oldukça fazla iyi haberim var. Hangisini önce duymak istersiniz?
Bende sizin gibi düşünüp önce kötüleri sıralayıp yüreğinize indireyim, hayatta ve hala bu başlıkta kalırsanız yolumuza devam edelim (: 


kötü kötü Kötü kötü kötü

Haberlerin en kötüsü dizimizin bölüm sayısı^^ İlk başta oldukça korkutucu görünen bu sayımız 54! Evet burada 3 5 kişinin Hööh! dediğini duyar gibi oldum (: Bende bilgisayara 16 bölüm indirmeseydim izlemeye cesaret edemeyebilirdim ^^
Başrol'de yer alan Dan Ah kızımızın soğuk ve mesafeli duruşu (başka bir yerde henüz izlememişim bu kızı tam olarak kötü demek istemiyorum) beni biraz huylandırdı. Geride durdup, pek sevemedim be Dan Ah seni. (Önceleri insan kızına Dana-h diye isim mi koyar diye büyüklerine triplensemde sonra hak verdim adamlara :P)

Uzun uzun uzun bir dizi olduğu için olaylar biraz detaylı anlatılıyor ve birbirini tekrar eden olaylar çıkıyor karşımıza. Ama bu yollada Kore klişeleri de karşımızdaki yerlerini alıyorlar ve oldukça şeker bir şekilde sıralanıyorlar bu kez ^^
İyi İyi İyi İyi İyi

Büyük büyük babalar, genç yaşta halmonilerin olduğu bir dizi Family's Honor. Burada çaktırmadan ailenin büyüklüğünden ve dolayısıyla Cast'ın kendisini aştığını anlatmak istiyorum. 3 5 kişinin etrafında dönen hikayeleri seviyorsanız bu durum canınızı sıkabilir ama ben kalabalık aile dizilerini de severim ^^ 
3 Nikah 1 cenaze göreceğinizi sanıyorsunuz ama bizi yabancı görmediklerinden midir nedir fazlasını gösteriyorlar ve bunu görsel anlatımla kesip atmak yerine detayları ve neden o şekilde uyguladıklarını anlatıyorlar (:

Misal damadın ve elinin karşı karşıya gelmelerinden hemen önce damadın elinde tuttuğu kazın aslında ömrü boyunca tek eşli olmasından ve eşinin yasını sonuna kadar tutan bir canlı olmasından tercih edildiğini öğreniyoruz. 
Düğünde yollanan bohçaların ve içindekilerinde anlamları anlatılıyor. Bir nevi belgesel havasında :P
Park Shi Hoo 
beyler muhteşem ağlama sahneleriyle karşımıza geçiyor, yetmiyor "Sen ağlama dayanamam" diye mırıldanmanıza neden oluyor.

 Arada sırada kameraya yolladığı gözlerindeki o vahşi ışığın etkisinden kurtulmanız zaman alıyor, ki bende ah PSH vah PSH diye dolaşan bir fanı değilim bu adamın ^^ 

Evet benim diziyi izleme nedenime gelelim şimdide. İyi ki de sebebim olmuş yoksa hiç adından bahsetmeyecekmişim sevgili Lee Hyun Jin'den. Kendisini daha önce Heartstrings dizisinde izlemiştik hatırlarsanız. Hani şu muhteşem sesin sahibi, gizemli çocuk. 

54 bölüm boyunca peltek konuşması, masum aşkı, sarhoş halleri, mimikleriyle şirin köpek diye sevdim ve olacak ablası olacak diye kendisini geliştirmesini umut ettim. Yan rol için karakterine uygun bir rol düşmüş ve bence altında ezilip kalmamış ama ilerde çok daha keskin rollerde izlerken keyif alabileceğim biri. 

İkiz abiler, değiştirilen eşler, aşık olma halleri, ilk gece muhabbetleri, gelin kaynana atışmaları ne ararsanız her şeyi size sunan bir dizi olmuş (:

Uzun ve kalabalık aile dizilerini seviyorsanız bence bu diziyi es geçmeyin (: Ve adını anmazsam taş olacağım bir de muhteşem OST'si var dizinin ^^ Benim zaten aşık olduğum sesler 4 MEN seslendirmiş Ost'yi haberiniz olsun şimdiden




Yorumlar

  1. Benimde severek izlediğim bir diziydi açıkçası tekrar göz atmayı düşünüyorum. Kadro genişliğinden sebep başladım.Ozamanlar daha tüm bölümleri çevirilmediği için yavaş yavaş izledim. Karakterlei ve kadroyu çok beğendim. Çok tatlı bi dizi olmuş. Özellikle çatlak ikizler apayrı konu :P Güzel bi tanıtım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim ama bu kalabalık kadro bazı kişileri pek sarmıyor malum. Çatlak ikizler mi aşk olsun, ikizlerden biri oldukça akıllıydı oysa :D

      Sil
  2. ikizler falan dedin ya aslında çok merak ettim bu diziyi ama 54 bölüm el insaf ya..
    biter mi ki bu..
    daha korkumdan smile you'yu bile bitiremedim ben..o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 54 bölüm kuzum ikizlere aldanıp bakma sen ben yanına geldiğimde sana özet geçerim bundan da soğuturum nasılsa seni :P

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar