Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Hayal-Et Mim

Sevgili Günlük kızlarından Deli Kız'ım Arya'm duramamış yerinde yine bol seçmeli bir mim yaratmış. Bizim SM'den ne eksiğimiz var yeri gelir Aliye Rona olur K-Idollerine "Kınalı yapıncak" muamelesi çekeriz demiş ve kendi şirketimizi kursaydık ilk alacağımız elemanlar kimler olurdu diye sormuş.  İnanmıyor musunuz? İşte yazı

Olması gerekenler
1) Öncelikle şirketimizi kurup müzik gruplarımızı tanıtıyoruz. Bir kız bir erkek grup kurmakla yola başlayalım. Grupta 3 adet vokal, 2 dançı, 1 rapper, 2 halkla ilişkileri sıcak tutacak şirin şebek, 1 reklam yüzü ve 1 adet olmazsa olmaz lider. 

2) Müzik piyasaları bizden sorulurken sorarım size insan dizi/film sektörü öteki şirketlere mi para döksün. Hemen 5 adet kadın ve erkek sanatçı transferi yapıyoruz bu kısma. 

3) Sektör ele geçirme vakti gelmedi mi sizce de? Madem öyle senarist ve yönetmen seçimleriyle ülkeyi sallayalım o zaman (:  2 adet senarist ve yönetmenle bu iş tamamdır. 


..........Bez Cadıları Entırteymınt İftiharla Sunar........


Önce kız grubunu kuralım ;) 

3 önemli ses lazım, yeri göğü inletecek ve mümkünse gönül tellerinden makrome usulü ağlar örerek bizi bizden geçirecek. İlk ses Kim Tae Yeon  SNSD kızları içinde sevebildiğim yegane varlık ;) Tanıtım için tıktık  

İkinci güzel sesli hatun ise vicdansız bir duygu sömürücüsü. Kalk dans et dediğinde ses etmeyen ama eline geçen her türlü şarkıyı da hunharca söyleyen Baek Ji Young Tanıtım için tıktık  


3. ismim dinlemekten çok keyif aldığım Ailee. Grupta bu 3 lü varken diğer isimler ne yapacak bende merak ettim bak şimdi ^^

Evet bu 3 lider ruhlu hatunu elde tutabilecek ve grubun geri kalanını idare edecek kişi olarak Hyorin alalım grubumuza :D Hatun ne iş olsa yaparım moduna bağlı çalışıyor nasıl olsa :D 

Dansçı kız lazım oldu eyi mi? Hmmm gittim araştırdım ve ilk ismi belirledim. Son Dam Bi hanım kızımız hoş geldin şirkete ;)  Onun altında kalmayacağını düşündüğüm ikinci isim ise Chunmoo Stephanie .

Reklam yüzü kızımıza geldiğimizde ilk sırada T-Ara afetlerinden Eun Jung alıyor. Çok beğeniyorum bu hatunu. Grubun neşe kaynağı olacak şekerler ise Wonder girls - Sohee Yanına da bit tutam Brown eyed girls - Ga in

Rapper lazım bir de gruba. Pek kullanılmayacak aslında ama ede bulunsun değil mi? Tasha Aklımdaki grup için biçilmiş kaftan gibi.

Ve artık sahneye çıkmaya hazır, Huzurlarınızda  "Witchs

Erkek grubu işi biraz sıkıntıda aslında sayıyı sınırsıza mı taşısaydık ne?

Neyse centilmen beylerden oluşan grubun adı "The Grey Zone" 

Bir çok özelliği bünyesinde barındıran bu özel isimler uzun araştırmalar sonunda seçildi. Ne zaman, nereden, hangi yetenekleriyle sizi etkisi altına alacağına asla belli olmayan bu adamların belirsiz yüzü sizleri biraz daha kendine çekecek!

Grubun elemanlarıyla tanışmaya hazır mısınız? 
İlk isim grubun makneası. Grubun reklam yüzü olmasından dolayı sadece görüntüsüne bakarsanız aldanır ve gafil avlanırsınız. İpleri elinde tutmayı sevdiği için arkadaşları ona kukla ustası diyorlar. Huzurlarınızda Kai
Grubun ikinci Gri isminde sıra. Açılışta sesiyle sizleri esir alacak olan bu adamın yeni meziyetleriyle de kalbinizde yer edeceğinizden emin olabilirsiniz. Huzurlarınızda Park Hyo Shin. Grupta yer almasının temel nedeni Snow Flower olarak bilinen ve onlarca insanı depresyona sürükleyen şarkıyı seslendirmesi değildir. Derinlere inildikçe karşınıza yepyeni ve asla düşünemeyeceğiniz bir centilmen çıkacağından şüpheniz olmasın. Tanıtım için tıktık  

Üçüncü gri isim henüz kariyerinin başında ve oldukça gelecek vaat eden bir yetenek. Onu dinlerken çıkardığı tınılar sayesinde yenilendiğinizi hissedeceksiniz. Yenilenmeye hazır mısınız?  Huzurlarınızda Kyuhyun.
Dördüncü yetenek Kalbinize hakim olacak Gri'nin en koyu tonu. Durması gereken yeri bilen ama sınırlarda gezmek istediğinde durdurulamayan biri Daesung.

Grubumuzun neşe kaynağı olacak ikiliyi sunuyorum şimdide. Şirinlik muskası tabiri ile burada yer aldıkları için her türlü fırçayı yemeğe hazırım ama aynı anda bütün ekip askere gitse bile sırf bu iki yakışıklı Gri milyonları sürüklemeye yetecek enerjiye ve yeteneğe sahipler.

Onları izlerken yaşanacak tek sorun kalbinizin çarpıntısı olabilir. Bayanlar baylar huzurlarınız da Eunhyuk ve Donghae.
Sıradan olamayacak adamların 2 sağlam dansçısına merhaba demeye hazır mısınız? Grubun abilik yaparak yol göstereceği isimler bunlar aynı zamanda. Gri'nin en ritmik tonları karşınızda.
Rain Bi ve Se7en. Bu fotoğrafta akıllı usu oturduklarına bakmayın, bir parça boruyu görünce ne hale geldiklerini izleyip seçtik herhalde gruba (: Ayrıca atlet yırtma yasağı koydum bile Rain'e üzülmeyin hehe :D 

Gruba rapçi olarak farklı bir seçim yaparak Brian Joo'yu ekliyorum. Rap bahane bu adamın damarlarınıza pompaladığı gri kanın etkisi uzun süre kalacak. Tanıtım için tıktık  
Bunca delibaşı elde tutmak için beyefendi ötesi ve her türlü örnek olabilecek bir ismi liderlik koltuğuna layık gördüm. 4MEN'den silah zoruyla transfer ettiğim Kim Young Jae beyleri iftiharla sunarım. Tanıtım için tıktık  






Sinema dünyasını kasıp kavuracak oyuncu seçimlerimi açıklamaya geldi. Leydi is först :P 

Onlar oynasın biz izleyelim, öncelikle benim vazgeçilmez Kraliçem, Kore'nin olmazsa olmazı, aksiyon filmlerinin yegane insanı Ha Ji Won.  Hatunun büyük fanıyım galiba, onu izlemek ve aldığı yolu görmek bana büyük haz yaşatıyor. Ji Won-ah artık el ele yürüyeceğiz bu yollarda ;)

Şirin kız lazım Romantik komedi diziler için. Ama kuru güzellik bize göre değil, genç olması tercih sebebi karşınızda Sung Yu Ri. Oldukça eğlenceli ve sette ki ılımlı tavırlarıyla çalışanların sevgilisi.

 Kadın oyuncu denildiğinde daimi sevgiyle adı anılan yegane isim Kim Sun Ah'ta kadroda yerini alıyor. Gelişmek için asla vazgeçmeden çalışan oldukça etkileyici bir isim.

Gülüşü, ağlayışı hep ayrı bir dert. Soo Ae çok özel bir kadın bence, hiç zaman kaybetmeden yerini aldı o da listede. Ve izlerken keyif aldığım bir ufalık :D Geleceğe yatırım aracım Shim Eun Kyung

Erkek oyuncular konusunda biraz iltimas geçerek başlıyor ve ilk imzayı önce şirkete attırıyorum devamında allah kerim (: Daniel Henney ^^ Onu ne holivudlar ne bolivudlar istedi de benden 1 cm öteye gidemedi yavrum fırt fırt :'( İkinci isim benim Koreli aktörler içinde izlemekten asla sıkılmayacağım bir isim Cha Tae Hyun. Ağlatmak, güldürmek onun için çocuk oyuncağı... Sırada yaptığı seçimlerle beni etkilemekten geri durmayan ve hakkıyla bol sıfırlı bir sözleşmeye imza atan isim var, Jung Woo Sung. Ayı filmde iki kardeşi canlandırırken çıkardığı enfes performansla karşınızda Ji-tae Yu Neyseki evirip çevirip imza attırıp şirketi soymadı kerata :P Ahh ahhh o kadar isim var ki arkada kalan :'( Seçimim gözdelerimden olacak yine Lee Jun Ki. Ne yaparsa güzel yapar, oyuncu yaaa dediğim güzellik :'(  Daniel eş kontenjanından sayıladursun iki dakika çaktırmayın zira Jang Keun Suk yazmazsam ölürüm. Genç yaşında çıkardığı performansları görmezden gelemem. 

Yönetmen aldım bu yaramazları da :D Anams olaylar olaylar Chan-wook Park & Kyung-Taek Kwak ile anlaştıktan hemen sonra Senarist olarak ise Eun Sook Kim ve Dong-hun Choi anlaştım. Para bitti :'(


Bu arada azıcık para biriktireyim anında erkek oyuncularıma arkada gözü yaşlı kalan Seung-won Cha, Kwon sang woo, Won bin.... Of ooofff Çok çalışmam lazım çoook 

Neyse ben kasayı paralarla doldururken bu mime can verecek yeni isimleri seçeyim. Uzun zamandır mim yazmayan hayın ve hatta zalım Kimbapsushi, ilgisini çekerse Tarih84'ten bol JWS görselli bir paylaşım beklerim ve son olarak ta winpohu kızımıza posta ederim.   

  

Yorumlar

  1. Cok hos bir yazi olmus.Emeginize saglik

    YanıtlaSil
  2. güzel seçimler beybi şirketin hayırlı uğurlu olsun :) cha seung won,won bin vb. için endişelenme hatunum hepsi bende çünkü :D

    YanıtlaSil
  3. Allah biliyo kime para verip kime vermeyeceğini vella.. bize kalsa şirket çatısına aldığımız tüm adamları önce Allahın emri ile çalışan sonrada Peygamberin kavli ile eş yapar idük bence :)) rakip şirketim pek bi güzel olmuş.. ellerine sağlık cadım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirkete gerek yok ben her türlü nikah işlemini yapacağım zaten hgjfjasgfhjasdfh Oldukça da tarafsız seçimler aslında yeea

      Sil
  4. Oyuncuları bilmiyorum ama grupların her ikisini de sevdim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncuları niye sevmedin ki

      Sil
    2. Yanlış anladın :) Sevmedim demedim bilmiyorum dedim yani tanımıyorum :D

      Sil
    3. Çok popüler işler yaptılar aslında, bilmemen ilginç

      Sil
    4. Hehe Kore ile alakalı bir blogum var ama bilmiyorum evet itiraf ediyorum:) Şu sıralar sınav döneminde olduğum için tamamen ilişkimi kestim diyebilirim çok geniş bir arşivim de yok zaten sadece bazı belli başlı diziler izledim.Cahillik işte :)

      Sil
    5. Fotoğraflardan seçmen zordur belki :/ Bilemedim yeniden sahalara döndüğünde es et sana özel tanıtım çalışması yapayım ;)

      Sil
    6. Süper olur sabırsızlandım şimdi bir an önce bitsin LYS :)

      Sil
  5. jashfhjagsfhjas diyerek başlamak istiyorum. isimler çok efsane fakat yaş haddinden dolayı idol olmaz bunlar, çok coollar :F

    oyuncularda da benim kızın kocasını, Min Jae'min aşkunu gördüm sankim. -kıskanıyoruz- ortak bi projede bir araya gelir şirketimiz inşallah ashgfga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacı niye dışladın ki şimdi yavruları adamlar ülkemizde olsalar hala yetenek yarışmalarında sıra bekliyor olurlardı (: Hem yaşıma uygun tercihler yapmam doğa değil mi yaaaa!

      Bakalım çikolata çiçek ikilisi ile çalarız kapınızı hehehe (:

      Sil
  6. Eleman sayısı sınırlı olmasa senin şirket Kuzu Entertainment olurdu skdksdh Daniel oppa kurucu eş başkan falanmı ? Artık çok gezmez şirketin muhasebedir getir getürdür işlerini halleder diye umuyom lksdfjklsjdf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öhööm öhhöm litfen söyloemlere dikkat edelim bebek, Dan diye alırım aklını, şirketine baskın verir yok ederim ulağn :P jsaghadkgj SM çıkıyor içimden van minit

      Sil
  7. en kısa sürede yanıtlayacağım.mim yanıtlamayı çooook severim:) sağolasın canım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar