Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Heartbeat Love: Küt Küt Atıyor Kalbim

Heartbeat Love
Xiao Yu yaşadığı sıkıntılardan uzaklaşmak için ani bir kararla kaçar. Arkadaşlarının planladığı bir tatilin keyfini süren  Show Luo ile bu tatil sırasında karşılaşır. 

Yeniden keşfetmenin tadını çıkardıkları bu bilmedikleri ülkede kader ikisini sürekli karşı karşıya getirir. İkili bu karşılaşmalardan şikayetçi yollarına giderler her seferinde. 
Heartbeat Love
Ancak dinlenmek için geldikleri otellerinde sanal alemin onlara hazırladığı en ilginç şakayla karşı karşıya kalırlar. Aynı odayı paylaşmak için anlaşan 2 oda arkadaşı şaşkın olaya çözüm ararlar (: 

Kendisine yeni bir aramak için çantasını kurcalayan Show Luo'nun çantasından çıkanlarla kızımız ani bir kan ısınması sonucu odasını bu tatlı ay çöreğiyle paylaşabileceğine karar verir. 

Heartbeat Love
5 bölümlük bu şeker dizide iki sevimli yüzün hallerini izlerken keyif alacağınızı umuyorum. Son zamanlarda oldukça popüler olan ülke / şehir tanıtımlarının bir parçası olarak çekilen hikaye aslında benzeri hikayeler kadar boş ve geçiştirilmiş sayılmaz. Altında sevimli ve sıcak bir hikaye var (:
       Heartbeat Love
Heartbeat Love
Yalancı kızımız ve bir bakışla bütün yalanları çözerim ben annem diye dolaşan ukala çocukla keyifli gezmeler diliyorum efendim sizlere ;)

Bu arada mini diziyi izlerken muhteşem manzara sizde bilet alıp uçma isteği uyandırabilir :'(  



Yorumlar

  1. hemen izlemeye başlıyorum =)

    YanıtlaSil
  2. bunu izleyeli 4-5 ay oldu ama hala hatırlarım güzeldi ama raine yanga mike he den başkasını ykıştıramadığımdan mı yoksa aynı günlerde izlediğim secret angel dizisini daha çok beğendiğimden mi bilmiyorum hep dizide bi eksiklik hissettim
    yine de tazmanya adasının kalp şeklinde olduğunu öğretmesi ranie yangın düşüncelerini sevdirdi bana..

    YanıtlaSil
  3. bi de yanlış anlamayın ama bana göre asıl yalancı kızın kendisini gay olarak tanımasını sağlayan -buna izin veren-show lu dur
    kızın durumunda söyledikleri yalan sayılmaz bence
    bu arada yazı güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jızın her söylediğine karşılık Show'un sadece oluşan durum karşısında sessiz kalması durumu var. Yalanlar kıyaslandığında bence kız daha yetenekli :P Yorum için teşekkürler, Secret Angel dizisi de izlemek için bekleme sırasında bakalım ben ne düşüneceğim ikisi arasındaki durum için :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar