Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Takip Ettiğiniz Blogları Kaybetmeden Önce!

Arkadaşlar 1 Temmuz'da kapanacak olan Google Reader'ı duymuşuzdur hepimiz bir yerden. Blog okumayı seven bir çok insanın olumsuz etkileneceği bu kapanma işine henüz zaman varken şimdiden benzeri programlar kendilerine çekmeye başladı insanları. 

Takip ettiğiniz blogların yeni yazılarını takip etmenizi kolaylaştıran bu sistemde ben feedly adlı sisteme üye olarak kendimce çare buldum. Basit bir işlem sonrası kayıt olduğunu bu sistem 1 Temmuz'dan önce Google hesabınız açıkken kullanıldığında takipçisi olduğunuz her blogu otomatik kendi sistemine kaydediyor.

Sisteme kayıt olduktan sonra Safari, Chrome ve Firefox gibi tarayıcıların arka planda çalışmaya devam eden Feedly oldukça kullanışlı görünüyor.
Ve gelen tavsiyeler sonunda Bloglovin ile de bir yola çıkmış bulunmaktayım. Feedly'e göre daha kapsamlı işlemler sonrasında kayıt olunan bloglovin biraz daha tumblr tarzı bir site. Bloglar arası dolaşmak için akıllı bir iş gibi göründü şimdilik bana ^^

Çok geç kalmadan kendinizi bir Rss takip sistemine kaydolmayı unutmayın ;)
Önerebileceğiniz başka sistem varsa bilgi vermekten kaçınmayın. 









Yorumlar

  1. Bende ilk feedly üyesi oldum sonra baktım herkes Bloglovin diye bir şey kullanıyor ona da üye oldum. Bu biraz daha kullanışlı gibi ama en nihayetinde hepsi aynı noktaya çıkıyor. Ne olur ne olmaz, yine de bir iki yerde üyelik edinmek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feedly kullanım ve tasarım olarak çok hoşuma gitti benim Bloglovin'e bakayım teşekkürler ;)

      Sil
  2. Siteye girdim ama pek bişi anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google hesabın açıkken siteye girdiğinde ekranın sol alt köşesindeki seçeneğe tıkladığında önünde izlediğin bloglar sıralanıyor. Bundan sonra da tarayıcının sağ alt köşesinde küçük bir emare olarak görünüyor. Oradan müdahale edebiliyorsun

      Sil
  3. Yabancı bloglarda çok görüyordum baktım yerli bloglar da bloglovini kullanıyor, ben de ona geçtim. Hatta blogun "url"si değiştiğinde mail attım hemen takipçileri taşıdılar. Feedly nasıl bilmiyorum ama bloglovinden çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelmiş ona da kayıt oldum şimdi ;) Teşekkürler bilgi için

      Sil
  4. Bloglovin süpermiş, şuan çok müthiş bir aydınlanma yaşıyorum, günlük çıkan yazıları da mail atıyor üstelik, bi de bi dee blogspot ve wordpress'i aynı anda takip ediyorum artık :D teşekkürler B Cadısı :D (deterjan reklamı gibi oldu, bütün lekeleri çıkarıyor mis gibi izliyorsunuz blogları :D :D :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki bende bu aydınlanmayı yaşadım canım ^^ İki sistemide kullanmaya devam

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar