Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim: Anime Club

Blogosferin durmadan mim üreten ekibinden yine yeni ve yeniden bir mim daha geldi canlar (: Cadılar bu sorulara cevap vermeye çalışacağız durun bakalım ^^  

Mim Kuralları:
3 gün içinde paslanen mimi cevaplamakla yükümlüsünüz yoksa mim bir köşede harakiri yaparak suskunlar mahallesine taşıyormuş kendini;
Başkalarına yeni animeler hakkında bilgi vermek olduğundan mimi anime izleyen herkese paslayabilirsiniz, çekinmeyin.

Oh Yoon Joo cadısı olarak söze başlıyor ve devamında cadılar ellerinizden öper diyerek mime başlıyorum.
Hangi Tür Animeleri İzliyorsunuz?
Gizem, Fantastik, Bilim Kurgu, Yaoi, Shounan Ai...
Hmmmm Hepsinden bir parmak almayı seviyorum sanki ^^  Yuri dışında bütün animelere bakabilitem var gibi (:



Animelerde Top 5'iniz Nedir?
 Top 5 diye listelemeye başlayıp sonrasında bunu nasıl unutmuşum diye pişman olacağım biliyorum :'( 
1- Death Note İlk olarak filmi izlediğimi itiraf etmeliyim ama bu fikir ve yürüdüğü yol tam benlik bir anmeydi. Karakterlerin sağlam oluşu ayrı bir efsane zaten ^^

2- Vampire Knight Vampir hayranlığı,sevgisi, sempatizanlığı ile sarılmış onlarca gene sahipken bu animeyi nasıl sevmeyeyim ^^ Kaname senpai diye etrafta az olay çıkarmadım zamanında :P

3- Sailoor Moon Sen yeme içme gezegenlerden savaşçı yap, konuşan kediler koy hikayeye, bir de üstüne maskeli bir kahraman at sonra bir nesil nasıl harap oldu (: Suçlusu burada hakim bey amca ^^

4- Jonjou Romantica Beni mağdur eden Yaoi izleyen bir insana dönüşmeme neden olan anime aha da bu. İşte bir suç daha aydınlandı ^^ Misaki chan'ın peşinden Beyaz tavşan buralarda bir yerlerde olacaktı diye dolandığım sonrasında Novaki sevdasıyla yerlerde savrulduğum animedir. Saygılar 

5- Şeker Kız Candy :'( Çocuktuk oysa ki biz ağlamak bize reva görülmemeliydi Hakim Bey amca. İşte bu adiler bize bir gün ansızın Antony öldü dediler :'( Ne ağladımdı, pis vicdansızlar. Neyse Terry görünce hafifledi acımız hem sarışından yar olmazdı değil mi??


Göz Koyduğunuz 5 Kız Karakter?(Anime-Manga)
Sailormoon'un gezegen savaşçılarından Amy. Ortalık olaydan yıkılırken bile bir durup düşünüp mantıklı hareketler falan yapmıyor muydu bu zilli ^^
Bleach animesinden Yoruichu hatunu ^^ O hangisi miydi? Hani şu kedi kılığında dolaşırken pat diye bir hatuna dönüşüp olmadık fikirleri ortaya atan yaratık(:
Rüzgarli Vadi'nin cesur ve eğlenceli kızı Nausicaa
Toradora'nın minnak kaplanı Taiga. Tekmene sağlık kızııııam ^^ Ufacık tefecik boyuyla kaplan gücünü kullanmaktan çekinmeden girdin listeme. 
Perfect Girl Revulution 'dan Sunako anılmazsa olmaz ^^ Elindeki kafatasını girişe bırakırsan çok iyi anlaşacağımızdan eminim ^^


Göz Koyduğunuz 5 Erkek Karakter? (Anime-Manga)

Sailoormoon Maskeli Tuksedo desen olur, Mamoru desen olur ♥ 

Jonjou Romantica serisinden Novaki'yi en başlara koyarım arkadaş. ( Gerekirse önünde yağmur dansı yaparım canım benim yeaa ♥ Mavi saçlı bebişim benim ^^ Anime karakterine asılıyor manyak )

Vampire Knight'ın asi ve vahşi (!) çocuğu yok lan yok bildiğin vampir diyarından gara gaşlı, bağrı yanık Kaname senpai. (Asil duruşuna bahar, sivri dişlerine Zero takar)

Bleach anmazsam taşlarlar :P Dünyalar güzeli sakura bahçesi sevdalısı aman canım benim kıyıdan köşeden ponpon kızlık yapmayı bile göze alarak desteklediğim adam Byakuya

Death Note eline geçince Roma'yı yakmaya kalkan deli Sevdam Kira canımsın ♥ 

Kızları silip şuraya bonus 39871424687 karakter daha eklesek nolurdu ha nolurdu???

Cosplay Partisine Gidecek Olsaydınız Cosplayini Yapacağınız 3 İsim Ne Olurdu? (Anime-Manga)
Ne olunur hiç bilmem ki dur bakalım Hmmmm ^^  Mavi saç candır ♥ 

1-Toushin Toshi 3'ten Remediye Kalar
2-Mars savaşçısı Amy 
3-ve son olarak en karanlık haliyle Sunako (:

 Kesinlikle Animesini Çıkarmalılar Dediğiniz 3 Manga Nedir?
Hala çıkmadı diye bildiğim yok ama çıktı ve haberi olmadıysa vay bana vaylar bana diye ağıt yakmaya hazırlandığım animeler şöyle sıralanıyor efendim ^^

1- Totally Captivated Yaoi sevenler için oldukça tavsiye edilebilir birhikaye olan bu manga anime olaydı iyiydi. (Onun animesi var güzel mi güzel dese ya biri)

2- Merupuri Okumaktan zevk aldığım ve okuduğum ilk manga özelliği taşır kendisi. İşin içinde sihir büyü varsa ben ayrı bir seviyorum neden acaba?
3- Crimson Spell Bu son anda dahil oldu listeye. Zira Manga okumak işkence gibi geliyor bana (: Ama zevkle okuyorum bu mangayı. Yine bir Yaoi örneği ile karşınızdayım. Hayali bir dünyanın kapılarından süzülüp canavarlara karşı büyülerle savaşacağız. Açık saçık sahneler olduğu doğrudur.Ama sevdim♥


Sıramı savdım söz diğer cadılarda ^^


Tamda Anime fakiri birine sorulcak soru bunlar dimi..Bi gıdım anime kültürüm vardı onu da bu sorularla ortaya döküyorum ya neyse..Hadi başlayalım.. :D



Hangi Tür Animeleri İzliyorsunuz?
Iıııımm kısaca sapıkımsı olmayan her tür diyebilirim sanırım..Terimlerini de biilmiyorum çok fazla ama shojo,romantik,okul,fantastik vs gibi..

Animelerde Top 5'iniz Nedir?
Bleach: En favorim..Aman 350 bölümlük şeyde izlenir mi diyipte 2 gün sonra lafımı bana yediren manyak ötesi anime..Ayıla bayıla izledim ve devamını bekliyorum sabırsızlıkla..
Spirited Away: Miyazaki amcanın işlerini çoook severim ama bunu ayrı bi severim..
Kimi Boku: Taslaklarımın demirbaşı.. :D Bi fırsat bulup yazamadım tanıtımını ama bu çocukların serisini sevdim..
Danshi Koukousei no Nichijou :Erkek lisesinde okuyan bebelerin karşı cinsle tanışma sırasında ne yapacaklarını bilmemelerini konu alan diğer favori animem.Bu saftirik çocukların halleri çok komikti.. :D
Lovely Complex: Sanırım ilk izlediğim animelerden..Bit kadan Ootani ve Risa çok eğlenceliydi..




Göz Koyduğunuz 5 Kız Karakter?(Anime-Manga)
Special A Hikari :Kei ile habire tepişip durmaları çok eğlenceliydi..
Bleach Nell :Küçülmüş hali çok manyaktı ..Az biraz dengesizdi sanki ama salya sümük halleri favorim .:D
Kaichou Wa Maid-Sama Misaki: Garibim az çekmedi Usui bebesinden..
Sailormoon Usagi :Çocukluğumun favorisi..Ne severdim ya..Dönüşümü filan harikaydı ama normal halleri çok eğlenceliydi.. :D
İtazura Na Kiss Kotoko: Naoki gibi bi ruhsuzu kendine aşık ettin ya..İdolümsün artık kotoko..:D




Göz Koyduğunuz 5 Erkek Karakter? (Anime-Manga)

Usui :Sapık usui..Az çektirmedi kıza ama yinede çok romantiiiikk diyip fangirl moduna geçiş yapabilirim dimii :D
Byakuya :Aslında Bleach de göz koyduğum birde hitsugaya vardı ama byakuya baskın çıktı..
Ne klas adamdı ya.. :D
Spirited Away Haku : Anime diyince nedense bu çocuk geliyo aklıma..Sevimli bişiydi..
Kei : Hikari'nin gözü seni görmese de biz seni gördük bebişim..Her halinle kabulümüzsün.. ^_^
Zero : Kaname de vardı aynı dizide ama her zamanki gibi 2.adamlar daha iyidir.. :D


Cosplay Partisine Gidecek Olsaydınız Cosplayini Yapacağınız 3 İsim Ne Olurdu? 
(Anime-Manga)

Byakuya olaydım eyiydi ama hatun kişi olduğumdan bi Rukia olabilirdim..Kıyafetleri güzeldi..
Sailormoon Usagi olabilir..Malum küçüklükten gelen bi bağlılık var..



Kesinlikle Animesini Çıkarmalılar Dediğiniz 3 Manga Nedir?
Strobe Edge ve Merupuri.. Bunları okuyalı çoook uzun zaman oldu ve şuan için neden bahsettiklerini hatırlayamasam da ,okuduğum zaman çok sevdiğimi hatırlıyorum.. :)



3. Cadı çok istesede bu mime dahil olamadı ancak 3 cadının ayrı ayrı verdiği için Meli'ye kocaman sevgilerimizi iletiyorum




Son olarak mimi paslamaya kaldı iş. İlk pasımız Lowers Asya için gidiyor ve postalandı. Saat 3 yönünde bir terlik olacak korkmana gerek yok ^^ İkinci olarak mim Winpohu için geliyor zaman ayırıp yazar belki bizde bu sayede yeniden kavuşuruz yeni yazılarına ^^ Ve son olarak ailemizin mim paslama köşesi Demetgil insanına yolluyorum. Kolay gelsin canlar (:




Yorumlar

Popüler Yayınlar