Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Yôkai ningen Bem : Canavarlar Geri Döndü

Yôkai ningen Bem movie
Bem (Kamenashi Kazuya), Bela (Anne) ve Belo (Suzuki Fuku) insan olmak için çaba harcamaya devam ediyorlar. Sizlerde onlarla bu yolculuğa çıkmaya hazır mısınız? 

Aynı adlı animeden uyarlanan dizinin devamı niteliğinde film. Yani canavarlarımız yine insanlara yardım için varlar. Ancak bu kez Bem'in kafası biraz bulanık.
Yôkai ningen Bem movie
Uğradıkları son limanda da deşifre olmaktan kurtulamayan canavarlarımız yine yollara düşerler ancak kader onları hiçte yabancı olmadıkları bir yere sürükler. Daha adımlarını karaya attıkları anda başlarına iş açan üçlü bu kez insan olabilecekler midir?


Yayınlandığı dönem büyük beğeni toplayan ve fan kitlesi oluşan Yôkai ningen Bem sevenlerini fazla bekletmeden filmi le huzurlarınızda ^^ Hem de canavar üçlüsüne ek olarak Arisa Muzuki'de kadroda yer alıyor
Yôkai ningen Bem movie
Ölümünden sona yeniden hayata dönen kadının dönüşümüne neden olan olayın peşinden giden canavarlar insan olmak için bir çözüm bulabilirler belki de ^^
Peki ama insan olmak istenecek kadar güzel bir şey midir? 

Kame'nin çok yakında yapımcılara para vererek bu kılıkta dolaşmak isteyeceğinden şüphelenerek izledim filmi. Neden bu kadar canavar olmak zorundasın KAME ha NEDEN!???? Güzelliğini 7 düvele duyurdun be adam artık bir dur, hayatı sorgulatma bana >.<
Yôkai ningen Bem movie
İyilik yapmaktan başka günahları olmayan canavarların hikayesi daha detaylı bir öyküyle devam ediyor. Sizi öncelikle dizi tanıtımına alayım canııııms tıktık 

Ardından önce dizi ve hemen bitiminde filmi izleyiniz. Seveceksiniz...




Yorumlar

  1. Filmi izlerken Bem, bela ve belo üçlüsünü özlediğimi farkettim^^

    Beyaz saçın,ve canarvarlığın yakıştığı ender insanlardan Kame :))Belo nunda yanaklarını cımbırasım geliyo çok fenaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kamera arkası görüntülerde Kame ile oynamaları falan da çok şekerdi bu canavar serisinin peşinde daha çok dolaşırız gibi (:

      Sil
    2. Ben bu seride ağla ağla bir hal oldum. Çeviriyi bırakıp höngürdeyerek ağladığımı bilirim, o derece. :P Ama şikayetçi de değilim elbet. Bayılıyorum ben bu insansı canavarlara. Çok da üzülüyorum hallerine. Mümkün olsa, filmler gerçek olsa ya da ben içinde olabilsem o otları ağızlarına zorla tıkardım sanırım, yetti bu kadar iyilik yapmak, hadi azıcık bencilleşin, azıcık sizin istediğiniz olsun diye. :D

      Sil
    3. O detaylara hiç girmeden ne güzel dizi ve film anlatmışım sen dakika bir bütün açıklara ele veriyorsun ama olmadı hiç :P

      Ben filmi izlerken canavarlarımızdan çok kadına ağladım. Kocasının uzaktan kızı hakkında bilgi taşıması falan gibi detaylar süperdi Bizim canavarlar insan olmak için içlerine alacakları kötülüğe bir süre daha ulaşamazlarsa Kame aşkıyla yanacak bu dünya ^^'

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar