Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Gizemli bir Anime:Another


Orta okul son sınıf öğrencisi olan Mei Misaki, güzelliğiyle, zekasıyla ve kişiliğiyle okulun en popüler kızıdır. Fakat mezun olamadan bir kaza sonucu ölür. Bunun üzerine arkadaşları ve öğretmenler Misaki hala yaşıyormuş gibi hareket etmeye başlarlar. Hatta mezuniyet töreninde Misaki için de kutlama yapılır.



Bu olaydan 26 yıl sonra Sakikabara Kouichi aynı okula transfer öğrenci olarak gelir. Okulda yine Mei Misaki adıyla ve bir gözü bantlı esrarengiz bir kız öğrenci vardır. Diğer öğrenciler bu kız hakkında konuşmaktan kaçınırlar. 
Kouichi, Misaki ile konuşmak için yanına gittiğinde Misaki, bu okuldaki öğrencilerin ölüme çok yakın olduğunu, yakında herşeyi öğreneceğini söyler ve uzaklaşır. 



Falan filan..Açık söylemek gerekirse garip bi animeydi..Birde bol kanlı..Çok beğendim mi hayır..Son bölüme kadar neyin ne olduğunu anlamıyosunuz ki sonunu kestiremediğim şeylerden hiç hoşlanmadığım ,birde beni gerim gerim geren ,''eehh yetti be,kim bu artan kişi '' muhabbeti devamlı döndüğünden sevmedim..
Ama merak denen şey bende fazlasıyla mevcut olduğundan yorumlara dayanamayıp izledim tebiki..Tavsiye eder miyim emin değilim.Bu türü sevenler vardır mutlaka aramızda..12 + bir OVA'dan oluşan kısa süreli bi anime sonuçta uzun bişi de diil..

Kısacası gizem+korku+okul+drama seviyosanız belki iyi gelebilir..Çok kararsız bi yazı oldu sanki ya neyse seçim sizin.. :)


bunu koymasam olmazdı...görünce çok güldüm...kk :D



Yorumlar

  1. Merhabalar, bu animeyi sırf en baştaki fotoğrafı nedeniyle indirmiştim. Biraz korkunç ve güzel bir anemiye benziyordu tıpkı şu anda adını anımsayamadığım ama bana hamlet'i okutmuş bir animeye benzediği için indirmiştim.(KIRKBİN KARDEŞİN EDEMEDİ HEPSİNİN SEVGİLERİNİN MİKTARLARI BİLE TOPLAMI BENİMKİ KADAR..EY ÖFKE ATEŞE DÖN, BEYNİMİ KURUT.. İNTİKAM İÇİN BU DELİ SUSUZLUK SÖNDÜRÜLMELİ !! ÖNEMLİ DEĞİL HİÇ NE KADAR ZALİM VE ACIMASIZ OLMAM GEREKTİĞİ !! ) (ahh nasıl sevdiysem bilgisayarda bile kayıtlı nerden nereye atladım ah ben işte ) Ama senin yorumlarını takibe alan birisi olarak şu anda diğer animelere öncelik vermem gerektiğini hissettim özellikle de Kimi to Boku'ya :) ah birde hellsing var acaba onumu izlesem yada dizi var onumu ahh bak kararsız kaldım şimdi yada en iyisi ben gideyim kitap okuyayım kararsızın önde gideniyim de :) Neyse senin yorumlarını takip etmeyi ve senin sayende farketmediğim animeleri izleyen birisi olarak sana çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa...öncelikle çooook teşekkür ederim..kazan cadıları (oh yoon joo ve fndk) olarak çok fazla anime öneremesekte bahsettiğimiz animelerin beğenildiğini duymak çok hoş.. :)

      bu animeyle ilgili olarakta aslına bakarsan okuduğum yorumlarda harika mükemmel süperdi diye bahsediliyodu ama benim tarzım daha çok romantik komedi gibi eğlenceli şeyler olduğundan, bu kadar kan ve şiddet içeren ,üstüne üstlük her bölümde geren bişi açıkçası beni çok rahatsız etti..(bu arada yaptığın alıntı çok etkileyici.söylemeden geçemiycimm. :))
      o yüzden pek memnun kalmadım.malum izlenicek bi sürü güzel ve eğlenceli yapımlar var..tabiki bu türü sevenler vardır ve onlara da bişi diyemem..eğer seni bu tip görüntüler rahatsız etmiyosa izlemeni öneririm.. :)
      lakin kimi to boku varken de bu izlenmez açık konuşayım.. :D (anında ters dönüyorum.maşallah bana.. :D) helsing'i bilemiyorum izlemediğim için bişi demem yanlış olur..
      ama dizi sorarsan eğer bu aralarda çekimleri hala süren Emergency Man and Woman,Bride of the Century,Cunning Single Lady ve bitmiş olan Let's Eat dizilerini önerebilirim..gerçi bloga yazıcam yavaş yavaş ama arayışlardaysan eğer bunlar iyi bir seçim olabilir.. :)

      Sil
  2. Kimi to bokuyu izlemeye başladım sayenizde ama senkronizasyon uyumsuzluğu nedeniyle yarım bırakmayı düşünüyorum eğer ki internetten seyretmeye karar vermezsem bu arada yanılmıyorsam kimi to bokunun ikinci sezonuda var yanılmıyorsam onuda izlemeyi planlıyorum ama dediğim için inş. sinir olmam ve yarım bırakmam :) Neyse Let's Eat ah o ne kadar mükemmel harikulede fantastik bir diziydi yaa o yemekler yenerken çalan o müzik arşivlendi ve bir daha kesinlikle izlenecek diziler arasında :) bu arada diğer dediğin diziler içinde bitmesini bekliyorum çünkü beklemekten nefret ediyorum . Bu arada Woman'ı da indirdim ve izlenecek diziler arasında oda ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba..
      açıkçası kimi to boku'yu ben indirmeden turkanime.tv sitesinden izledim..orda da herhangi bi senkron sorunuyla karşılaşmamıştım..eğer istersen sende oradan izleyebilirsin..2 sezonu da var çünkü orada..
      ahhh Let's Eat dimiii..kesinlikle çalan şarkılar süperdi ve tabi yemeklerde..açıkçası hep izlediğimiz konulu dizilere benzemediğinden daha bi sevdim ben..indirip arşivlemeyi planlıyorum şahsen,senin gibi ara ara açıp izlemeyi isterim bende..

      ve haklısın beklemek konusunda..önceden bende sevmezdim beklemeyi ama düzen oturtunca haftalık izlemesi daha kolay geldi..beklerken unutmaya ,dizileri izlememeye başlamıştım çünkü..
      birde sınav telaşım olduğundan pek vakit ayıramıyorum ama senin vaktin varsa beklemen hepsini birden izlemen çok daha iyi ve heyecanlı olur tabi..her hafta merak etme duygusuyla başetmek bazen zor olabiliyo sonuçta.. :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar