Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

The Master's Sun :Dikkat Hayalet Çıkabilir!

The Master's Sun

So Ji Sub'un canlandırdığı Joo Joong Won insanlarla ilişkilerini sınırlandırmış hatta insan ilişkilerinin her türlüsünü sadece parayla ölçen biridir. Tek amacı zirvede yalnız başına liderliğin tadını çıkarmaktır. Bu amaçla yaptığı projelerine engel olan bir ev sahibiyle özel olarak görüşmeye gider. Buraya adamın karısının hayaletinin varlığı nedeniyle inşaata izin vermemesi canını sıkar. Adamı ikna etmek için oldukça sert duruş sergileyen Joong Won hayaletler inanmadığını inatla söyler. 
The Master's Sun
Bu durumun üzerine Kong Hyo Jin'in hayat verdiği, hayaletleri görebilen Tae Kong Shil karşısına çıkar. Hayaletlerin yönlendirmesiyle buluşan ikili artık birbirine bağımlıdır. Kadın adama dokunduğu anda etrafından kaybolan hayaletlerin huzuru sayesinde ona yaklaşırken adamın geçmişindeki lekeyi arındırmak için bu kadına ihtiyacı vardır. 
The Master's Sun
Bir çok duyguyu aynı anda barındıran hikaye çok tanıdık karakterleri barındırıyordu. So Ji Sub'un mimiklerini gördük ilk kez diye okuduğum yorumlar çoğunluktayken beklentimi yüksek tuttum galiba. Ben dizi boyunca "The Greatest Love"(diziye dair yorum okumak için tıktık) dizisine saygı duruşu görüp Seung-won Cha taklidi yapan So Ji Sub gördüm. Büyük ihtimalle ona yazılmış bir hikayeyi kader Ji Sub'un eline düşürdü. Malum Kore dizi ve film piyasası genelde oyuncuları yönetirken bu konuda oldukça sıkı tutuyor. Kalıplar hazır halde içine girecek oyuncuları bekliyor :/
The Master's Sun
Bu arada Jeong-eun Hong imzası taşıyor dizi. İzlerken nerdeyse bütün hikayelerine selam göndermek bu senaristlerin en büyük özelliği (: Daha izlerken senarist şu işi yapmıştı demekten alamıyoruz kendimizi. Senaristin imzası da olsun o kadar kkk
The Master's Sun
The Master's SunThe Master's Sun

Şöyle efsane repliklere sahip dizi açılışında yaygılı soğuk enerjiyi neyseki ilerleyen bölümlerde kaldırıp atıyor üstünden. Soğuk enerji derken negatif düşünce uyandırıyor falan demek istemedim soğuk enerji hayaletlerin ürkütücülüğü ile ilgili bir durum zira. Özellikle geceleri dizi izleyen bir kitle olduğumuzdan ilk üç bölüm  baya zorluyor insanı ;)
The Master's Sun

Şu da şöyle bulunsun 
RIP


Yorumlar

  1. Benim için hiç tereddütsüz en iyi kore dizisi listemde ilk sırayı aldı :D

    YanıtlaSil
  2. cadıı nasıl yaparsın bunu bana ben kıyıp da yorum yazamazken hakkında
    penguenn haklı sayılır ama benim 1 numaramda playfull kiss var
    bu dizi orta yaşlıların dizilerine olan önyargımı kırdı ve hatta kardeşimin izlediği ilk kore dizisidir kendisi ki malum dizimiz kardeşimin de koreye olan önyargılarını kırmıştır efendimm
    kendisi şu an Seo in guk der başka bi şey demez durumda
    keşke diziyi kendi başıma izleyeydim diyom bazen ama nasıl olsa izlerim yine ben bunu
    gong hyo jini de ilk burada tanımıştım ben ülkeize gelmesine rağmen ilgimi ilk burada çekti doğrusu

    Bu arada gece yorumun benim için anlatılamaz bi şey yahu gerçi ben hepsini ardı ardına izledim ama hem hayaletler hem gece hemde babam tarafından gecenin belli saatlerinde film izlerken yakalanma korkusu

    ahhh ahh ne güzel günlerdi be yaa

    dizinin ostlarına yer vermediğin için sana biraz kırılsamda (ki touch love unutulacak bir ost değil all about da öyle tabii)
    Her şeye rağmen eline klavyene sağlık bu güzellikleri hatırlattığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman sıkıntısı nedeniyle kısa sürede yazıp bloga eklediğim bir yapım, blogta eksik kalmaması gereken bir dizi hemde bu nedenle OST geçildiği için üzgünüm cidden. Favori şarkılar var içinde bencede ^^

      Seo In Guk bir diziyle hayatımıza girdi ve listelerde başı çeker oldu. Kardeşin zevkliyse demek ki ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar