Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Tone Deaf Clinic 2012



Müzik kulağı ve ritm duygusu olmayan berbat sesli Dong-Joo (Park Ha-Sun) lise yıllarından beri sevdiği Min Soo'ya (Choi Jin hyuk) daha yakın olmak için şarkı söyleyebilme girişimlerinde bulunur.Ama her seferinde başarısızlığa uğrar.

Girdiği bir iddia sonucu yana yakıla sesini düzeltebilmenin yollarını ararken şans eseri müzik kulağı olmayanlar için olan bir klinikte eğitmen olan Shin Heung (Yoon Sang-Hyun) ile tanışır..Eğitmen Dong-Joo'ya sesini terbiye etmesi konusunda yardımcı olur ve birlikte zorlu yollardan geçerler.Lakin iş Dong Joo'nun kendisini kanıtlamaya geldiğinde işler karışır..


Bu filmi aslında ben nabrut'un blogunda gördükten sonra izlemeye karar verdim ki o zamana kadar böyle bi filmden haberim bile yoktu..Her ne kadar klişelerle dolu olduğunu söylese de ben sevdim..Klişeler iyidir,insanı şoktan şoka sokmazlar..^o^
Gelelim filmde gözüme takılanlara..

  • Bi kere bale sahnesine bayıldım..Uzun zamandır böyle gülmemiştim çok iyi geldi..Hatta gülüyorum derken nasıl kendimi kaybettimse 3-5 hücreme elveda demek zorunda kaldım ki..Bu çok acı vericiydi..
  • Dong Joo'nun sarhoş olup ayaküstü yemek yenen yerde sırf ahtapotlar için olay çıkarması,sonra çocuğun sırtında eve giderken çocuğu gözleme diye yolum yolum yolmasına bayıldım..Hayat birilerini yolunca güzel vesselam.. :D
  • Bo Ra denilen o kıza uyuz oldum..Böyle arkadaş olur mu diye peşinden çemkirmişliğim çok..İzleyince hak vericeksiniz zaten..
  • 2 çocuklu ablanın asıl mesleğinin ortaya çıkması ve adamı dövüp hastanelik etmesinde şok geçirdim resmen..:P
  • Shin Heung'un Dong Joo'yu beklerken tekrarlarıyla bütün salonu bezdirmesi süperdi..Devamı ise çok eğlenceli ama bi okadar da romantikti..
  • Dong Joo'nun yaşadığı hezimet sonucu kızlara kafa göz dalması güzeldi.Yalnız filmde baya şiddet sahnesi varmış.Şindi farkettim. :D
  • Son olarak ise yine 2 çocuklu teyzenin sahne performansı mikemmeldi..Öyle bi kadından böyle bişi çıksın..Waaoow dedirtti bana.. :D

Açıkçası ben filmi çok beğendim..İzlemek için eğlenceli bişiler arıyosanız eğer bu film kesinlikle iyi bir seçim olur..Bu alttaki de filmin fragmanı..
İyi seyirler..

Yorumlar

Popüler Yayınlar