Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Dört erkekle aynı evi paylaşan annemiz (Mi-kyeong Kim) oğullarının geleceği için bir falcıyla görüşür. 9, 19 ve 29 yaşındaki oğullarının yanında 39 yaşındaki kardeşinin de karışık günlerden geçeceğini öğrenince onlar için tılsım edinir. Bu tılsım yanlarında olduğu sürece onları koruyacaktır. Elbette bu erkekler telefonlarının arka planında ne idiği belirsiz bu tılsımı kullanmak yerine anında yok ederler ve başlarına gelecek negatif olayların önünü açarlar. 

İş ve okul hayatlarında gelişen negatif olaylar hayatlarını alt üst ederken 9, 19 , 29 , 39 yaşlarının içindeki 9 etkisinin acısını çekerler. 
Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Plus Nine Boys 
4 erkeğin 9'lu yaşlardaki hayatlarını anlatan oldukça eğlenceli bir yapım.

Bu erkeklerden en büyüğü olan Kwang Soo 39 yaşında. Ülkenin müzik piyasasını oldukça yakından tanıyan bir yapımcıyken
yaşadığı bir canlı yayın kazası sonrası yerinden olur
ve şimdi 3. sınıf saçma bir programı yapmakla yükümlüdür.
Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Jin Goo (Kim Young Kwang) 29 yaşında. Girdiği her ortamda sivrilip etkisini gösteren, oldukça popüler bir organizatördür. Tatil şirketindeki tur ayarlayıp turist kafileleriyle ilgilenir.

Min Goo (Yook Sung Jae)19 yaşında. 
Üniversite sınavında madalyasını göstererek 
yoluna devam edeceğinden emin bir sporcu. 
Elbette 19 yaşının ona getireceklerinden bir haber.
Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Dong Goo (Choi Ro Woon) Ailenin en küçüğü, 9 yaşında. 
Televizyonların aranan çocuk oyuncusu, 
yani bir zamanlar öyleydi. 
Şimdilerde aşkını elinde tutmak için o bile çabalamak zorunda. 

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Min Goo özçekim fotoğraflarını yüklerken
9'lu yaşların verdiği acıyla yüzleşen bu 4 erkeğin aşk, kariyer hayatlarını 
yola sokmaya çabalarken oldukça eğleneceksiniz.

Min Goo'nun ergen hallerde sürekli fotoğraf çekip altına yorumlar
yazarak paylaşması, 
Hoşlandığı kıza yaklaşırken sergilediği tavırlar
abisi ve dayısına karşı tutunduğu "Paraları göreyim" tavrı
(:


Dong Goo'nun minicik haline bakmadan kız arkadaşına sürekli 
"ben çok popülerim dikkatli olmam lazım" tavırları,
takındığı pozlar,
rol yapma çabaları (:

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014 Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014

Jin Goo ve Se-Young'un arkadaş, dost, kanka, aşık
hallerinde sürekli didişmeli halleri,
tur planlamak için çıkılan iş gezilerinde
eğlenceli halleri (:


Üst üste gelen vasat dizilerin ardından bu dizi yüzümü güldürdü.
9, 19,29,39, 49, 59,69,79, 89, 99
yaşındaysanız bir bakın
geleceğinizi tehlikeye atmayın derim :3













Yorumlar

  1. Ben de 29 olarak biz izlesem iyi olacak o zaman, çeldi aklımı ellerinize sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 29 iyidir iyi aynı pencereden bakacağız desene ;)

      Sil
  2. Valla en son Discovery Romancei izledim Kore dizisi olarak yenilere ihtiyaç var :) İzledikçe önerilerinizi bekleriz efendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2014 vasat geçmiş gibi bakalım hoş bir şeyler denk gelir umarım :/

      Sil
  3. bu dizi benim çok beğendiğim bir dizidir.öyle dünyaları kurtarmiyorlar dağları yıkıp denizleri yakmıyorlar ama sade bir dizi işte.. kendi halinde her evde olabilecek bir hikaye..bir değil aslında bir çok..ben sıkılıyorum artık şu kahraman aşklardan sanırım onun için bu dizi Misaeng bana çok iyi geldi..tvN dizilerini beğeniyorum bundan dolayı.. hakeza reply serileri de öyleydi..her yaşı ayrı sevdim ama 29luk hikaye yaşım dolayısıyla daha çok ilgimi çekti:) tabi burada yeni favorim Kim Young Kwang in etkisi büyük:) onun o sevimli hallerini gördükçe erişim resmen:) mümkün ilanından bir adet kendime istiyorum:)
    ayrıca annelerini sevdim ben bir keresinde "eğer dayınız gibi evlenmezseniz hepinizi satarım" demişti. çok gülmüştüm.sanırım annem de bana yakında söyleyecek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tvN dizileri cidden nefes aldırıyor hem yeni şeyleri denemekten çekinmiyor hemde bir şekilde seyirciyi çekecek detayları bulabilen dizileri yayınlıyor

      Dizi bence çok şeker detaylar barındırıyordu ama hala final bölümünü sindiremedim :(

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar