Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Sosyal Medyayı Sallayan Koreli

Breanna Youn
Minicik bir kız olan Breanna Youn'un Instagram hesabındaki 
izleyici sayısı 1 milyondan fazla. 
Yanlış duymadınız bu ufaklık tam bir fenomen
Breanna Youn
Daha önce fotoğrafları karşıma çıkmıştı ancak bu kadar büyük bir fenomen olduğunu düşünmemiştim. Her haliyle fotoğrafları olan bu ufaklık adım başı fotoğraf çekmekten güncel hayata adapte olabiliyor mu emin değilim ama bu şeker şeye baktıkça benim moralim düzeliyor 
keyfim yerine geliyor diyebilirim. 
Breanna Youn
Kızının fotoğraflarıyla muhtemelen kendi öz güvenini tatmin eden annesi "İlerde kızım için bir hatıra bırakmak istiyorum ve bu fotoğrafları bu yüzden paylaşıyorum." demiş. 
Breanna Youn
Babası ise daha önemli bir konuyu düşünmesine rağmen eşine dur diyebilmiş değil. "Bazen, Breanna büyüyünce neler olacak çok merak ediyorum. Kızımın şu an gördüğü ilgi sonsuza dek sürmeyecek ve bu beni endişelendiriyor. Onun üzülmesini asla istemem." 

 Ufaklığın bir kaç fotoğrafıyla keyifleri yerine getirelim.


Breanna Youn

Çoook sevimli değil mi?
Breanna YounBreanna Youn



Bu küçük fenomenin Instagram sayfası için tıktık 




Yorumlar

  1. mən də bu qız haqda yazı yazacaqdım tənbəlliyimdən qaldı :D çox şirin qızdır. Qardaşı da var ancaq o Breanna qədər məşhur deyil. Ancaq bu uşaqları bir Koreya dramasında görməmək bir az qəribə gəlir. Çünki bu məşhurluğuna baxmayaraq K-drama niyə bundan istifadə etməsin ki?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailesiyle birlikte Dubai'ye taşınmış diye okudum haberlerde aksi halde mutlaka havada kapılırdı bu şeker şey. Kardeşi bu kadar tatlı değil yaa bu kız ayrı bir şirin

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen biz sakınırız ama bu akıllı bıcırık büyük hayran kitlesine sahip. Daha çok güzel görselleri ve videoları var (: Bu arada blogumuza hoş geldin ;)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok göreceğiz ufaklığı takipte kalmak lazım

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar